Vad gör vi? Del CXCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på jobbet och känner mig smått handlingsförlamad :p
Tänk om jag kunde vara som andra som liksom jobbar på med ett rätt så jämnt tempo. Jag är antingen handlingsförlamad eller så gör jag en arbetsuppgift det tar andra 1 timme att göra på 0.2 sekunder :cautious:

Har tre grejer jag måste göra i dag och 5 grejer som ligger och väntar men som jag inte måste bli klar med exakt i dag, utöver allt löpande.
 
Idag ska jag försöka få tag i kutterspån. Undrar om affären fortfarande har? Annars får det väl bli torv. Ser inte alls fram emot detta... Det har blivit krångligt och dyrt att ha häst på alla sätt och vis... :down:

Längtar egentligen bara hem igen och till att få skriva :) !
Vi använde halm. Arrenderade ytterligare mark för att få så havre. Tog vara på halmen, restprodukten havre sålde vi :D
 
Ska äta lite mjölk med flingor innan jag ska köra till Malmö. Ska äntligen fixa naglarna :)
Därefter handla mat innan jag ska ta ett varv med dammsugaren.
På eftermiddagen är det stallet, dusch och dotterns crossfit som gäller.
 
Måndag morgon, 0-gradigt och regn. Tror ni att det är trevligt på vägarna? Det tror inte jag... :wtf:

Idag ska jag försöka få tag i kutterspån. Undrar om affären fortfarande har? Annars får det väl bli torv. Ser inte alls fram emot detta... Det har blivit krångligt och dyrt att ha häst på alla sätt och vis... :down:

Längtar egentligen bara hem igen och till att få skriva :) !

Ja dels svårare numer och priset sen!
 
Jag kom precis in efter att ha gått en liten sväng med vovven. Och vet ni? Jag blev bara lite flåsig och fick lite ökad puls, men ingen andnöd eller bröstsmärta! 🥳:banana:
Jag kunde hela tiden andas in OCH ut utan problem. Innan jag fick den här nya medicinen, kändes det som att jag hade på mig en för liten korsett som bara drogs åt mer och mer ju mer jag rörde på mig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 585
Senast: Scata
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 985
Senast: hundtant
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
535
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp