Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Till vad?Tydligen är det en grej att konservera vatten. I små glasburkar, precis som sylt och sånt.
Ingen aning.. Är folk på Facebook som lägger upp att de konserverar vatten. Mest amerikaner, men har sett några svenskar också. Mycket märkligtTill vad?
Vi använde halm. Arrenderade ytterligare mark för att få så havre. Tog vara på halmen, restprodukten havre sålde viIdag ska jag försöka få tag i kutterspån. Undrar om affären fortfarande har? Annars får det väl bli torv. Ser inte alls fram emot detta... Det har blivit krångligt och dyrt att ha häst på alla sätt och vis...
Längtar egentligen bara hem igen och till att få skriva !
Halm är också en bristvara här i år. Plus att jag inte gillar att strö med bara halm.Vi använde halm. Arrenderade ytterligare mark för att få så havre. Tog vara på halmen, restprodukten havre sålde vi
Måndag morgon, 0-gradigt och regn. Tror ni att det är trevligt på vägarna? Det tror inte jag...
Idag ska jag försöka få tag i kutterspån. Undrar om affären fortfarande har? Annars får det väl bli torv. Ser inte alls fram emot detta... Det har blivit krångligt och dyrt att ha häst på alla sätt och vis...
Längtar egentligen bara hem igen och till att få skriva !
Jag får ansluten utan internet hela tiden jaFörsöker jobba men min dator går inte ansluta till nätverket. Så ja vad ska jag göra