Vad gör vi? Del CXCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom hem till ett nytt anonymt brev i brevlådan. Den här gången med en utskriven lapp med text typ ”Hoppas karma slår dig innan jag gör det.”
Så nu har det fega kräket till regelrätt hot och jag kommer göra en polisanmälan imorgon.

Jag vet inte om du läser här, jag vet inte vad jag gjort dig men, du är uppenbarligen sjuk i huvudet. Sök vård.
 
Kom hem till ett nytt anonymt brev i brevlådan. Den här gången med en utskriven lapp med text typ ”Hoppas karma slår dig innan jag gör det.”
Så nu har det fega kräket till regelrätt hot och jag kommer göra en polisanmälan imorgon.

Jag vet inte om du läser här, jag vet inte vad jag gjort dig men, du är uppenbarligen sjuk i huvudet. Sök vård.

Men usch vad obehagligt! Bra att du anmäler!
 
Kom hem till ett nytt anonymt brev i brevlådan. Den här gången med en utskriven lapp med text typ ”Hoppas karma slår dig innan jag gör det.”
Så nu har det fega kräket till regelrätt hot och jag kommer göra en polisanmälan imorgon.

Jag vet inte om du läser här, jag vet inte vad jag gjort dig men, du är uppenbarligen sjuk i huvudet. Sök vård.
Men va fan är det som händer?!? Låter ju sjukt!
 
Just nu funderar jag på om jag är "sjuk" som gillar att ha lösgodis hemma, för då äter jag mindre sådant och blir inte alls lika sugen som om jag INTE har godis hemma. Då kan jag bli helt galet godissugen. :o

Min sambo tycker att jag är lite störd och hävdar med bestämdhet att hans sätt att se på det är det normala. Dvs finns det godis hemma, måste det ätas upp så fort som möjligt.
 
Just nu funderar jag på om jag är "sjuk" som gillar att ha lösgodis hemma, för då äter jag mindre sådant och blir inte alls lika sugen som om jag INTE har godis hemma. Då kan jag bli helt galet godissugen. :o

Min sambo tycker att jag är lite störd och hävdar med bestämdhet att hans sätt att se på det är det normala. Dvs finns det godis hemma, måste det ätas upp så fort som möjligt.
Jag är som dig! 😁
 
Just nu funderar jag på om jag är "sjuk" som gillar att ha lösgodis hemma, för då äter jag mindre sådant och blir inte alls lika sugen som om jag INTE har godis hemma. Då kan jag bli helt galet godissugen. :o

Min sambo tycker att jag är lite störd och hävdar med bestämdhet att hans sätt att se på det är det normala. Dvs finns det godis hemma, måste det ätas upp så fort som möjligt.
Jag har inte haft sig på lösgodis på flera år. Inte så att jag inte vill ha sött alls. För bakverk, choklad, glass etc älskar jag.
Men nu såg jag på TikTok om svenskt lösgodis och har fått jordens sug. Tur att jag inte hinner åka och handla. 😅
Hade köpt OCH ätit halva affären.
 
Det är inte helt lätt att akrobata sig åt alla möjliga (och omöjliga) håll och kanter när man har en rygg och bröstkorg med ca samma flexibilitet som ett järnspett, men några hyfsade knaster och knak i rygg och nacke fick jag iaf till idag :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 581
Senast: Scata
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 985
Senast: hundtant
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
535
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp