Högre behörighet i engelska och svenskaVad är det du pluggar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Högre behörighet i engelska och svenskaVad är det du pluggar?
Men GuuuuuudHan är så fin
Har typ 150 bilder redan efter drygt en vecka Ska väl bli lite mer aktiv i kattråden framöver men han var bara här på prov först så vågade inte riktigt
Visa bifogad fil 137861
Man passar på mellan diarréattackerna, om man har apoteket nära. Det är ju inte så att man kan jobba en heldag när man mår så bara för att man har en lugn halvtimme här och där och kan smita till Apoteket och fixa en viktig medicin.Hur tar man sig till apoteket med magsmärtor eller diarre (dvs magproblem)?
Köp Vaxoil eller Revaxör (Vaxoil sägs vara bättre) och testa först för det är rådet du kommer få av VC när du ringer. Testa några dagar och ring sedan om ingen bättring.Hemma, fortfarande lock på ena örat - råkade få vatten i den i morse - och det har inte släppt. När kan man gå till VC och få det kollat? Så sjukt irriterande.
Köp Vaxoil eller Revaxör (Vaxoil sägs vara bättre) och testa först för det är rådet du kommer få av VC när du ringer. Testa några dagar och ring sedan om ingen bättring.
Jag har ingen häst men en dressyrsadel
Hur tar man sig till apoteket med magsmärtor eller diarre (dvs magproblem)?
Man ater inte pa morgonen innan man gar ut. Man gor morgon syslor innan mat, sa man kan sitta en langre stund efter maten innan man maste rora pa sig.
/hastflicka med colitis och cronh's disease, samt lactose intolerant och BMI./
Jag tror vaxoil fungerar ändå, se nu till att köpa rätt så det inte blir något annat!Jag har inte vax i öronen utan någon slags mjäll med en massa torra flagor som trillar runt och låter innan jag försöker rensa ut dem. Tror att vattnet har gjort det till en sörja som täppt till. Vet inte om det gör någon skillnad att det är mjällflagor och inte vax.
Edit: gick in på apotea och sökte efter Vaxoil. Fick upp förslag som kostar några tusenlappar och fick hicka. Visade sig att jag fick upp VaxAid som är en vakumpump som används för erektionsproblem/impotens
Funkar nog bara om det är mat som triggar?
Iofs om man inte äter ngt på ett par dygn så finns det ju inte så mkt som kan så att säga komma ut Magsmärtor kan man ju iofs ha ändå.
Har man en ordentlig diarrhea sa har man (atminstone jag) oftast tomt tarmen om man ater en tidig middag och sedan ingenting fore tidig lunch nasta dag.
Atminstone sa mycket att jag kan dra ner pa hastigheten jag ror mig och sitta sa mycket som mojligt nar jag kor mitt forsta skift. (Darfor ar buss chauffor ett utmarkt job for mig.)