Vad gör vi? Del CXCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag trodde jag gått upp så mycket i vikt att arbetsbyxorna inte längre passade. Visade sig att de krympt för jag provade ett par av mina andra i samma storlek och de sitter bra 😅
 
På jobb men i ärlighetens namn får jga ingenting gjort..
Jag bär så trött i huvudet och på vgen in började jag gråta helt utan anledning.

Tror det varit lite för mycket nu det sista iom kalkförgiftningen så jag kommer ta det väldigt lugnt idag och veckan framåt.

Så skönt att träffa mina kollegor igen :heart
 
Ledig förmiddag så spenderar den med att jobba i företaget. Nu skriker rygg & axlar efter att jag suttit som en räka och flätat tagel i 4h i sträck, så jag får nog ta en paus en stund. 😅 En promenad innan lunch och dusch kanske vore något? Visserligen är vädret inte direkt inbjudande - men fördelen med regn och plusgrader är att isen nästan är borta från vägen här ute nu, så jag borde kunna promenera mellan isfläckarna utan att bryta benen. (peppar peppar)
 
Totalkaos hemma. Snickarna har börjat riva badrummet inför renovering. Det är klart att jag behöver vara hemma första dagen på renoveringen. Men det är en utmaning att jobba. Ytterdörren står ofta öppen och det börjar bli svinkallt om fötterna. Och inte superenkelt att koncentrera sig när någon står och sliter loss kakel med ett koben på våningen ovanför. Det kommer att bli superfint när det är klart. Men idag är det kaos.
 
Åh har också tittat på den rasen, de är så vackra! De och helig birma är på min korta lista när jag ska skaffa ny katt, min gamling vandrade vidare innan jul 18 år gammal.
Han är så fin 🥰
Har typ 150 bilder redan efter drygt en vecka 😅 Ska väl bli lite mer aktiv i kattråden framöver men han var bara här på prov först så vågade inte riktigt ❤️

IMG_2599.jpeg
 
Ser ncis och väntar på boendestödet. Länge sen sist pga att jag blev förkyld och sen väldigt seg. Är fortfarande seg men kanske blir piggare om jag får lite gjort här hemma. Det är damminvasion på golvet. Bl.a. :wtf:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 575
Senast: Scata
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 985
Senast: hundtant
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
535
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp