Vad gör vi? Del CXCI

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Jag har en dressyrsadel, en western sadel, en paso fino sadel, en "cut back" "Engelsk sadel, och en barnsadel ... men ingen hast och bara Paso Fino sadeln har haft en hast att passa under de senaste 10 aren.🙄 Det kan kanske vara dags att titta over vad som ska vara kvar, jag har atminstone 20 bett ... en massa trans, allt man kan tanka sig :cautious:
Tur att det finns fler Àn jag som har halva sadelkammaren kvar... :angel: :heart
 
Tur att det finns fler Àn jag som har halva sadelkammaren kvar... :angel: :heart

Det enda jag gjort mig av med ar en "all purpose" "Engelsk" sadel (som var helt vardelos som de flest "all purpose" sadlar) och en bra hoppsadel. Det var de som fragade om de fick kopa dem, sa da salde jag dem gjarna. Det som uppehaller allt nu ar att jag ar for lat for att fota och fundera ut var jag ska satta ut dem.
 
Klassisk sk ”nattmacka”

IMG_7360.jpeg
 
Fniss â˜ș Jag fick en fortkornings boter for nagon manad sedan. Jag var fotograferad korandes 48 mph i en 35 mph zone sa de. Da det inte var har utan 45 minuter hemifran har jag egentligen ingen aning sa jag skrev en check pa $300 (ungefar 3000kr), fyllde i att jag accepterade boten och ansag att jag maste ha vait oupmarksam och inte sett en skylt men skulle skarpa mig.

I dag kom ett brev fran domstolen dar, som forklarade att alla som fatt boter pa den strackan far dem utkastade och far tillbaka pengarna da skyltarna inte ar tillrackligt tydliga! :p Det glader mig att det inte var jag som missade skylten!
 
Somna 19:30 Àr inte att rekommendera.
Vaknade mitt i natten och somnade inte om ordentligt.
Inte sÄ trött just nu, spörs hur det blir sen.
Jobb 8 till ngn gÄng mellan 16:30 och 17:30.
Sen Ärets första spinning.
 
Sovit max 2h. InsĂ„g ocksĂ„ nyss att jag inte har nĂ„gon matlĂ„da för dagen
 fĂ„r kasta mig ivĂ€g och köpa en sallad till lunch sedan.

Packat ner en monster i vÀskan för att överleva dagen.
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

  • LĂ„st
Tjatter SpÀnnande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 575
Senast: Scata
·
Mat Jag skulle vilja bjuda nÄgon pÄ middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det Àr med tanke pÄ att jag varken Àr bra pÄ...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 985
Senast: hundtant
·
Tjatter Jag fick en obehaglig kÀnsla nu.. och eftersom jag i min behandling tÀnker att jag inte ska Àta eller ha Ängest utan istÀllet prata med...
Svar
4
· Visningar
535
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den Àr ny och inte sliten, men jag fick en vÀldigt bra deal pÄ den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp