Dricker ingefära. Skulle kunna dricka detta hela dagen nästan. Det är såååå gott
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har även i vuxen ålder feber hallucinationer. Alltid samma dröm men jag är livrädd. Hjälper hälften av gångerna att ta tex ipren en stund innan jag somnar.Slagit mig ner i soffan efter morgonens bestyr. Natten blev ganska mysig! Stora hade feberhallucinationer stackaren, var panikslaget rädd över några vantar hon inte fick av sig. Hon sov/drömde inte utan gick att prata med, så hon accepterade att det var febern som spelade henne spratt. Hon somnade om efter handtvätt (för att visa att hon inte hade något på händerna) med febernedsättande. Det brukar jag aldrig ge annars men nu kändes det väldigt motiverat.
La mig hos lilla i storsängen som vanligt, njöt av all plaaaats och att ha TVÅ täcken och dubbelt så många kuddar som vanligt Sedan kom stora in och hade hallucinationer igen, men kom faktiskt ihåg att jag hade sagt att det bara var febern så hon ville mest ha tröst. Hon kröp ner på min arm och somnade om och sedan låg jag där med ett barn tätt intill på varje sida i ett berg av kuddar. Mys!!!
Det ska bli lite ”spännande” att se om lilla får storas sjuka. Hon har kanonbra immunförsvar jämfört med sin syster (som drar på sig ALLT, alltid), så det kan mycket väl vara så att hon slipper.
Jobbar också på att få bort julen. På något sätt känns det mer än när jag plockade fram Eller så har lådorna krympt!YES! Alla julprylar utburna till förrådet! När man har momentum är det bäst att bara köra på ! Passade på att dammsuga också när jag ändå var så energisk...
Ok läste felTrocadero är det väl? Inte trocamust.
Jag tycker den mest smakar hallon. Trocadero ska smaka Trocadero, inte hallonsoda.
Jag såg på deras sida att vissa lägenheter går till folk med kort kötid men antar att det mest är dyr nyproduktion.Ställde mig precis i Sthlm bostadskö. Borde gjort det för 20 år sedan, men bättre sent än aldrig Kan nu kanske få en lght lagom till pensionen
Jag såg på deras sida att vissa lägenheter går till folk med kort kötid men antar att det mest är dyr nyproduktion.
Ååå är de skidåkning? Längtar efter att få åka ja men ingen som vill
Var tvungen att köpa.
Chokladbolls semla
Jo absolut men det är en bra bit med bil först. Å de blir inte sama sak att grilla i backen själv å skratta när nån ramlar. Småpratar i liften mmKan du inte åka ensam?
Jo absolut men det är en bra bit med bil först. Å de blir inte sama sak att grilla i backen själv å skratta när nån ramlar. Småpratar i liften mm
Rekommenderar du TÅG?Det är inte möjligt att flyga eller åka tåg? Köra långt ensam är ju sådär halvkul men tåg eller flyg funkar oftast bättre.
Samma sak är det förstås inte men om alternativet är att inte åka skidor alls så hade jag gjort det ändå
Rekommenderar du TÅG?