"Sälj på förskolenivå - så övertalar du din sandlådekompis att du får låna spaden".
Man kan även få guldstjärnor på mitt jobb. "BRA jobbat @Voeux, GULDSTJÄRNA till dig!" pga minsta lilla resultat.
Nej nu behöver jag helg hör jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Sälj på förskolenivå - så övertalar du din sandlådekompis att du får låna spaden".
Eh, du är ju typ en av de charmigaste personerna jag vet, alltid med ett leende! Vilken planet bor chefen på?
Det låter lite som min älskade mormor och morfar en julafton när jag var liten. Mormor köpte en jättedyr hårfön till morfar och morfar köpte en jättedyr borrmaskin till mormorJag fick en värmefilt av honom för något år sedan och han vill alltid dela så fort jag använder min
Och en kakbit från Mr Cake tror jag nog!Man kan även få guldstjärnor på mitt jobb. "BRA jobbat @Voeux, GULDSTJÄRNA till dig!" pga minsta lilla resultat.
Nej nu behöver jag helg hör jag
Åh fy fan vad gött! Jag drömmer fortfarande om piña colada tårtan dom har. Det var det bästa jag har ätit någonsin!Och en kakbit från Mr Cake tror jag nog!
Och en kakbit från Mr Cake tror jag nog!
Om det är någon som har en dålig dag på jobbet kan jag trösta er med att personen jag försöker kommunicera med för att få material att använda för att marknadsföra ett event åt dem har det värre:
Kl 11:33 får jag följande mail: Hi, please find attached some graphics and suggested text to use when promoting the webinar.
11.34: So sorry, it seems like I forgot to attach the file - please see attached now!
11:38: Apologies again, I have just realised that there is a spelling mistake in one of the texts. Please use the edited version attached to this email.
11:46: Please accept my humblest apologies, I have just noticed another mistake in the text. Please see below for full updated information.
Skönt att det inte är bara jag som gör sådana här grejer! Jag har svarat med ett mycket vänligt och förstående mail och önskat henne en trevlig helg
Åh fy fan vad gött! Jag drömmer fortfarande om piña colada tårtan dom har. Det var det bästa jag har ätit någonsin!
Jag tror att en dagstur till Sthlm och Mr Cake får sättas upp på sommarens aktivitetslista! Jag har inte varit där någon gångÅH! En kollega hade en halv tårta där ifrån på jobbet i veckan
Jag tror att en dagstur till Sthlm och Mr Cake får sättas upp på sommarens aktivitetslista! Jag har inte varit där någon gång
Den här var det vi hade på jobbet
Jag tror att en dagstur till Sthlm och Mr Cake får sättas upp på sommarens aktivitetslista! Jag har inte varit där någon gång
Du måste åka dit då (och ta gärna mig med)!Den här var det vi hade på jobbet
It's a date! Vi får ta med den där Räkan ocksåDu måste åka dit då (och ta gärna mig med)!
Den där tårtan var min favorit till dom gjorde piña coladan! Alltså den är mer än löjligt god!