Äter ugnsbakad kyckling med rotfrukter. Ris. Svampsås och gröna bönor.
Jinns snarkar.
Jinns snarkar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har vi checkat in, lämnat väskorna, gått igenom säkerhetskontrollen (där Mathilde fick scannas och sen bli visiterad av en kvinna som de fick hämta) och passerat passkontrollen.
Nu sitter vi vid gaten och väntar på att få boarda
Tågen strulade lite på vägen hit. Först var 5.00-tåget inställt så vi skulle ta 5.20-tåget istället. Sen helt plötsligt dök det upp ett tåg på skylten men som försenat och avgång 5.07 istället
Nåja, det var bra för vi slapp stressa på CPH.
Låter helt rimligt! Självklart behöver hundarna en bra! Även mysigt för dig, bra start på dagen.Jag läser morgontidningen och har tänt en brasa i kaminen åt hundarna. Det var lite kyligt inne och hundarna ska vara ensamma några timmar pga att de inte har dagis på torsdagarna. De bortskämda små liven får ju inte frysa!
Vart ska ni resa?
Vi ska åka till Sal som tillhör Kap Verde
❤ jag tror du behöver göra dig av med allt ansvar gör kåren, speciellt när den fungera så dåligt.Mår för dåligt för styrelsekonferensen idag. Fan. Knappt sovit i natt.
Ligger på vännens soffa och väntar på att han ska vakna så jag kan äta frukost. Blir sannolikt akutpsyk efter frukosten.
Det har jag gjort. Nu är det styrelsen för ett stort folkbildningsförbund.❤ jag tror du behöver göra dig av med allt ansvar gör kåren, speciellt när den fungera så dåligt.
Aha jag trodde det var ditt revisorsarbete som spökade!Det har jag gjort. Nu är det styrelsen för ett stort folkbildningsförbund.
Det där "pigg", är det ej grej fortfarande? Någon som är det fortfarande?
LA mig halv 8 igår, men halsontet är borta så det var nog "bara" trötthet. Sprungit i Suckarnas gång och försökt komma med pendeltåget i mina drömmar, mina vanliga stressdrömmar mao. Över 10 år sedan jag flyttade från sthlm, ännu längre sedan jag åkte kommunalt där, likt förbannat drömmer jag fortfarande mardrömmar om det