Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har vi checkat in, lämnat väskorna, gått igenom säkerhetskontrollen (där Mathilde fick scannas och sen bli visiterad av en kvinna som de fick hämta) och passerat passkontrollen.
Nu sitter vi vid gaten och väntar på att få boarda :)

Tågen strulade lite på vägen hit. Först var 5.00-tåget inställt så vi skulle ta 5.20-tåget istället. Sen helt plötsligt dök det upp ett tåg på skylten men som försenat och avgång 5.07 istället :cautious:
Nåja, det var bra för vi slapp stressa på CPH.
 
Nu har vi checkat in, lämnat väskorna, gått igenom säkerhetskontrollen (där Mathilde fick scannas och sen bli visiterad av en kvinna som de fick hämta) och passerat passkontrollen.
Nu sitter vi vid gaten och väntar på att få boarda :)

Tågen strulade lite på vägen hit. Först var 5.00-tåget inställt så vi skulle ta 5.20-tåget istället. Sen helt plötsligt dök det upp ett tåg på skylten men som försenat och avgång 5.07 istället :cautious:
Nåja, det var bra för vi slapp stressa på CPH.

Vart ska ni resa?
 
Väckt sonen och gick och la mig igen, skönt att de är stora nog att klara sig själva på morgonen, nu återstår bara att han ska sätta sig eget larm. 🙄
Vi tog tre möss i snabb takt igår och helt plötsligt verkar det lugnt i hela huset. Jag såg framför mig en hel släkt av möss för det lät som om de var överallt, men som sagt, nu är det tyst!
 
Blev en repris av hämtning från sjukan fast nu vid halv sju-tiden och betydligt mera trafik på landsvägen. Blev ständigt omkörd fast jag höll hastigheten (och något över) medan det andra folket körde som om de vore skållade råttor. Sicket fölk.
 
Jag fryser.
Tände i kökspannan men det sitter en surgubbe i skorstenen så mån normalt dragvilliga panna slocknade.

Inser att det inte finns nån återvändo. Måste klä mig rejält och gå ner till källaren i gästhuset och tända i "riktiga" pannan. Suck.

Har ett jobb att söka också. Chansen att jag ska få det är mndre än mikroskopisk men jag måste söka det ändå. AF har nämligen skickat mig annonsen. Jag HATAR att skriva personliga brev och att vräka ut mitt arbetsliv i ett CV.
 
Det där "pigg", är det ej grej fortfarande? Någon som är det fortfarande?
LA mig halv 8 igår, men halsontet är borta så det var nog "bara" trötthet. Sprungit i Suckarnas gång och försökt komma med pendeltåget i mina drömmar, mina vanliga stressdrömmar mao. Över 10 år sedan jag flyttade från sthlm, ännu längre sedan jag åkte kommunalt där, likt förbannat drömmer jag fortfarande mardrömmar om det :crazy:
 
Det där "pigg", är det ej grej fortfarande? Någon som är det fortfarande?
LA mig halv 8 igår, men halsontet är borta så det var nog "bara" trötthet. Sprungit i Suckarnas gång och försökt komma med pendeltåget i mina drömmar, mina vanliga stressdrömmar mao. Över 10 år sedan jag flyttade från sthlm, ännu längre sedan jag åkte kommunalt där, likt förbannat drömmer jag fortfarande mardrömmar om det :crazy:

Nope. Inte sett till "pigg" på länge. Sällsynt tillstånd tydligen
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 962
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 048
Senast: Sasse
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 104
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 424
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp