Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Imorgon ska jag med personalklubben på pralintillverkning :D !

Det blir en låååååång (åker hemifrån ca 6:30 och lär nog inte vara hemma igen förrän ca kl 22...) dag, men jag tror att det blir kul :up: ! Jag ska alltså först jobba 7:00-15:30, och SEDAN åka och dona med praliner. Det blir inte chokladtillverkning hela dagen inte..... ;)
 
Svär över mina jäkla ögon och min :mad: skrivare. Man får med en telefonkatalog med instruktioner som jag inte kan läsa pga synen. Måste bara hitta där man lyfter locket så jag kan installera patroner och ta bort plasten. Megarakatten tycker det är otroligt intressant och vill installera sig ovanpå skrivaren. Eftersom jag misstänker att gamla skrivaren pajade pga att den användes som katthäng blev hon bortlyft vänligt men bestämt men var tillbaka snabbare än jag kunde lyfta ner henne. :meh: Har satt en korg bredvid skrivaren så hon inte kommer åt. Vissa katter är det ofta tur att de är söta.
 
Nej det var i Skellefteå men jag lyckades äntligen hitta den!! Jag tyckte väl att 2013 var för nyligen för att graven skulle ha hunnit försvinna eller nåt. Nu ska jag använda fonus tjänst till att tända ett ljus där på allhelgonahelgen :love:
Tyvärr hade de inte tjänsten i Norrköping, men däremot i Stockholm så mormor och morfars familjegrav ska få ett ljus också :love:
 
Vilken kyrkogård var du på? :)
Jag använder fonus tjänst där de gratis fixar ljus på allhelgonahelgen :love: så att jag äntligen får sätta ljus på min kompis grav som är i Skellefteå och alltför långt bort från mig. I Stockholm så är det Norra kyrkogården i Solna som mina morföräldrar ligger på.

Edit: Eller undrade du om Norrköping?
 
Jag använder fonus tjänst där de gratis fixar ljus på allhelgonahelgen :love: så att jag äntligen får sätta ljus på min kompis grav som är i Skellefteå och alltför långt bort från mig. I Stockholm så är det Norra kyrkogården i Solna som mina morföräldrar ligger på.
Jag läste fel och trodde inte att dom hade tjänsten i skellefteå, jag bor nämligen här. :)
 
Jag läste fel och trodde inte att dom hade tjänsten i skellefteå, jag bor nämligen här. :)
Aha, jo det hade de - tursamt nog! Jag har inte kunnat besöka graven ännu, så det känns fint iallafall :heart Det var Lunds kyrkogård (varför det finns en Lund där när Lund ligger i Skåne vet jag inte! ;)) Rart av dig att fråga!
 
Fick rätt mycket livsleda ikväll, så sover hemma hos en vän inatt. Känns tungt, men bra att inte vara ensam.
Imorgon blir det till att kliva upp tidigt för att hinna hem, packa och ta mig iväg in till stan för att hinna med bussen till konferensen. Känns tungt det med.
 
Om döden betyder inget medvetande. Inga beslut och inget seende. Vi blir åter aska. Vissa växter som ser inte mycket ut men
Som har oanade talanger.

Jag vet inte vart jag vill komma till. Är sugen på sallad.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 962
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 048
Senast: Sasse
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 104
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 424
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp