Men inte i min del av skåne
Inte i min heller. Åtta grader och molnigt men uppehåll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men inte i min del av skåne
Men oj! Varför ens?! Vem gör såBlir så förbanand! . En av mina vänner följde en kille hem i går. Och när hon vaknade hade han klippt av stora delar av hennes hår!
hon partade något om polisanmälan, hoppas något händer
Det förekommer att folk dömts för misshandel för det, så...Men oj! Varför ens?! Vem gör så
Tveksamt om en polisanmälan kommer hjälpa dock? Känns som de har mycket annat att stå i än folks avklippta hår
Vet vad för fel man har om man klipper av håret på någon. får vidriga vibbar av sånt.Men oj! Varför ens?! Vem gör så
Tveksamt om en polisanmälan kommer hjälpa dock? Känns som de har mycket annat att stå i än folks avklippta hår
Aha det visste jag inteDet förekommer att folk dömts för misshandel för det, så...
Varför i hela friden gör man sånt Chansen är väl liten men hoppas han får böter el nåt sånt!Blir så förbanand! . En av mina vänner följde en kille hem i går. Och när hon vaknade hade han klippt av stora delar av hennes hår!
hon partade något om polisanmälan, hoppas något händer
Men en halv tesked salt i en sconesdeg är ju det vanliga?Gjorde saffranscones imorse efter recept från Fredriks fika men de var helt oätbara! Så sjukt salta, det gick bara inte. Jag är inte ens känslig för salt utan är en sån som gärna saltar extra på maten osv men de här var bara att slänga
Jag hatar att behöva slänga sådant jag bakat, så onödigt speciellt när det är saffran i också som är så dyrbart.
Vi gjorde också dom i morse och tyckte att dom var jättegoda!Gjorde saffranscones imorse efter recept från Fredriks fika men de var helt oätbara! Så sjukt salta, det gick bara inte. Jag är inte ens känslig för salt utan är en sån som gärna saltar extra på maten osv men de här var bara att slänga
Jag hatar att behöva slänga sådant jag bakat, så onödigt speciellt när det är saffran i också som är så dyrbart.
Ja jag börjar undra om min fru kanske blandade ihop salt och bakpulver för det var helt oätligt! Det var hon som blandade det torra medan jag rastade hundarna, så gjorde jag resten.Men en halv tesked salt i en sconesdeg är ju det vanliga?
Krya på dig, vi skickar värme och huvudbuffar från katternaMår uselt. Lyckades spruta lite nässpray i näsan, vet dock inte hur gammal de var. Klev upp, allt gungade och jag spydde. Har dessutom näsblod
YNK!
Mår uselt. Lyckades spruta lite nässpray i näsan, vet dock inte hur gammal de var. Klev upp, allt gungade och jag spydde. Har dessutom näsblod
YNK!
Har du koll på blodsockret?Mår uselt. Lyckades spruta lite nässpray i näsan, vet dock inte hur gammal de var. Klev upp, allt gungade och jag spydde. Har dessutom näsblod
YNK!
Vi gjorde också dom i morse och tyckte att dom var jättegoda!