Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter inte bra alls...?Försökte vila lite men känns som jag sitter i en båt. Och stickningar i händerna. Det är som att hela kroppen pulserar.
Fint att se att vissa zaker inte ändrat sig fast jag varit frånvarande ett tagIdag byter jag län o ztyr bilen mot zkåneland.
Zåg på tv att jag får köra i regn i alla fall tillz zöder om Jönköping.
Kan meddela att det fortfarande regnar söder om Jönköping.Idag byter jag län o ztyr bilen mot zkåneland.
Zåg på tv att jag får köra i regn i alla fall tillz zöder om Jönköping.
Väster om ocksåKan meddela att det fortfarande regnar söder om Jönköping.
Men inte i min del av skåneKan meddela att det fortfarande regnar söder om Jönköping.
Det går över! Många märkliga symptom uppkommer i din situation.Försökte vila lite men känns som jag sitter i en båt. Och stickningar i händerna. Det är som att hela kroppen pulserar.
Sambon håller på med en pepparkaksdeg (som ska få vila i kylen tills imorgon). Jag försökte ta en fin bild på katten, men hon blev sur över bristen på godis så det blev ingen bild (eller jo, en fick jag, där hon jamar surt åt mig ) .
Grattis @Calmiche !
Grattis @Calmiche
Grattis @Calmiche
Ätit scones till frukost ! Ska snart ta en dusch, städa ur transporten och åka och handla på Willys. Och lite senare åka till mamma och pappa och fixa lite julgodis. Knäck och Mozartkulor, tror jag att det blir. Knäcktratten får åka med, annars lära jag bli galen....
Stort tack allihopa Riktiga födelsedagen är om precis en vecka så perfekt dag att fira idag, även om riktiga tårtan får vänta till på fredagStort grattis på födelsedagen @Calmiche!
Visa bifogad fil 134531
(ni har ingen aning om hur många tårtor med katt- och trädgårdstema det finns... crazy cat lady är tydligen ofta förenat med crazy garden lady! )