Vad gör vi? Del CLXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.



Ätit scones till frukost :d ! Ska snart ta en dusch, städa ur transporten och åka och handla på Willys. Och lite senare åka till mamma och pappa och fixa lite julgodis. Knäck och Mozartkulor, tror jag att det blir. Knäcktratten får åka med, annars lära jag bli galen.... :D

Stort grattis på födelsedagen @Calmiche!

Visa bifogad fil 134531

(ni har ingen aning om hur många tårtor med katt- och trädgårdstema det finns... crazy cat lady är tydligen ofta förenat med crazy garden lady! :laugh:)
Stort tack allihopa :heart Riktiga födelsedagen är om precis en vecka så perfekt dag att fira idag, även om riktiga tårtan får vänta till på fredag :d
 
Hade frusit på i morse så var förenat med livsfara att gå till bilen. Körde ner till hagen och fyllde upp tunnorna och sedan nu på jobbet så fyllde jag 100 liter i dunkarna att ta med mig hem. Hästarna fick äpplen och kraftfoder så de var nöjda och glada när jag sedan mycket försiktigt körde på glansisen till jobbet.
 
Gjorde saffranscones imorse efter recept från Fredriks fika men de var helt oätbara! Så sjukt salta, det gick bara inte. Jag är inte ens känslig för salt utan är en sån som gärna saltar extra på maten osv men de här var bara att slänga :(
Jag hatar att behöva slänga sådant jag bakat, så onödigt speciellt när det är saffran i också som är så dyrbart.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
57 58 59
Svar
1 167
· Visningar
32 488
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 446
Senast: Halcyon
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp