Vad gör vi? Del CLXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trots bristande ork i dag har jag tvättat en maskin tvätt och bakat 16 pepparkakor av köpt deg, gissar att degen inte dör av att stoppas in i kylen för att användas en annan dag när andan faller på.

Spion har fått promenader och blivit lite borstad och jag har värmt en matlåda till middag. Åt en till lunch tidigare. En dusch blev det också. Sett en dansk film och ser en till nu. Renbäddat sängen också. Hoppas på bättre ork i morgon. Då blir det dammsugning och så ska jag nog göra pizza. Eller någon annan mat.
 
Nu ar det dags att starta dagen. Jag ska baka kakor (det blir ett par satser kolasnittar med havssalt och eventuellt saffran) och sla in julklappar. Dessutom behover hundarna badas och deras madrasser i sovrummet behover tvattas.
Jag behover leta reda pa var i boken jag somnade forst :angel: och kanske kla pa mig? ... vi far se hur awkward morgonrocken blir att jobba i.:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
57 58 59
Svar
1 166
· Visningar
32 488
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 446
Senast: Halcyon
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp