Oj det lät intressant!
Mycket gott! Kladdkakan är ett recept från BakamedFrida och glassen är tillverkad på Ica Maxi Toftanäs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj det lät intressant!
Gjort knäck, skulle bli 50st och det blev 100st
Du äger ingen vacumkork?
Min kompis i vindrickandet. Eftersom jag bor ensam och dricker ensam så gör korken att jag kan ta ett glas och korka igen. Flaskan håller sig nästan en vecka.
Det är väl bara att dricka den. Jag förstår inte problemetJa det gör jag, men upplever inte att vinet blir detsamma med den. Vill inte ha en flaska öppnad i kylen i flera dagar.
Öppnade en chanukka-must nu, den får duga!
Det är väl bara att dricka den. Jag förstår inte problemet
Oj nej förlåt! Jag visste inte det!Jag har problem med magen så behöver ta det lite lugnt med sånt som irriterar. Dessutom har jag en tumör i levern Sammantaget ska jag nog ej hälla i mig en flaska vin.
Oj nej förlåt! Jag visste inte det!
Jag har problem med magen så behöver ta det lite lugnt med sånt som irriterar. Dessutom har jag en tumör i levern Sammantaget ska jag nog ej hälla i mig en flaska vin.
Men tycker det är konstigt med tanke på att jag köpte knäckformar. Men knäckformar kanske kan ha olika storlekÄr de små får man ta två
Vanligtvis inte. Tror att det stod 50-70 st i receptet som jag använde (2 dl grädde, 2 dl socker och 2 dl sirap). Det blev ungefär 60 st så det stämde rätt bra. Konstigt om det blev dubbelt så många...Men tycker det är konstigt med tanke på att jag köpte knäckformar. Men knäckformar kanske kan ha olika storlek
Men tycker det är konstigt med tanke på att jag köpte knäckformar. Men knäckformar kanske kan ha olika storlek
Jag får separationsångest på riktigt när Musikhjälpen är slut.
Ska försöka varva ner och sova.
Ja! Lika jobbigt varje år!Visst är det vemodigt!
TackGrattis @Calmiche