Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Normalt sett har de det, men sonen har autism och därför en resursperson. Nu går det covid bland personalen så det är rejält manfall på personalen, inkl resursperson + reservresurs…Men VAD ar det for sorts skola? Har de barn inskrivna maste de ju ha de resurser skolan atagit sig?
En sanning med modifikation. Eftersom sonen har autism får skolan extra bidrag för honom och för att han ska få resurs. Vilket han har..Det funkar inte så. Skolorna i Sverige är kommunala. Betalas med kommunens budget.
Rektor har en budget som ska hållas. När de pengar som är avsatta är slut är det "trolla med knäna" som gäller. Om man inte kan få extra medel från kommunens kassa. Som kanske inte finns...
Vad fick du för instruktioner förra gången?Nu är jag förvirrad. En sköterska från ortopeden ringde upp. Enligt henne ska jag absolut inte ha linda eller stödstrumpa nattetid? Verkar konstigt.. Läkaren borde ju sagt det i så fall. Nu vet jag inte hur jag ska göra..
Vad sjutton
Läkaren bah ja du får inte klättra på stolar eller stegar.
Helst halkskydd under mattorna
Känner mig som hundra år
Typ inga alls. Då fick jag inte ens smärtstillande. Nu fick jag en hel påse med olika sorter oxy.Vad fick du för instruktioner förra gången?
Alltså jag har varit på kontoret idag. Inte haft så bra koll på SoMe. Går ut på messenger och har 187 (!!!) meddelanden i "grannmiddags-chatten"
Tydligen pågår ett intensivt arbete att planera nyårsmiddagen
Haha nej. Men i väntan påÄr du redan klar med benskörhetsutredningen?