Vad gör vi? Del CLXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har traskat iväg mot jobbet. Tänkte att jag kanske var knäpp som tog en extra stickad tröja men så nöjd med det. Det vet ordentligt.

Firade mellangrabbens 17 års dag igår.
Känner mig inte som 49….mer som host 16 fortfarande osäker och prestationsprinsessa
 
Kom ju hem från semestern igår.. åkte från 🌞 å 20 grader liiite för stor skillnad kan jag tycka. Jetlagen är lite jobbig. Borde enligt min inre klocka gå å lägga mig nu. Men har just vaknat efter några tim konstig sömn. :banghead:
 
Cordosyl kanske annars? Den verkar ju också bakteriedödande osv
Så tänkte jag också, eftersom det är nåy jag har hemma sen förut. Men nej. De avrådde från corsodyl för det är mer mot bakterier.
Enbart en munskölj med fluor var ordinationen.

Så i min okunskap greppade jag bara en flaska. Anade inte att det skulle behövas nån form av undersökning för att hitta nåt vettigt :rofl::rofl:
 
Det var aningen mindre behagligt att kliva upp i morse. Det var bara 16 grader inne. Vovve och jag avslutade morgonrastningen i sedvanlig ordning med att besöka pannrummet.

Det visade sig att brasan jag la in i går kväll hade slocknat. :banghead:
Så nu eldas det både i kök och panna. Har dessutom ställt en fläkt mot ett element för att sprida värmen bättre.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 143
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 751
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
567
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 973
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp