Vad gör vi? Del CLXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Morgonen började inte på tipp topp då röda veckan inledde med en kass känsla. Men jag är glad att jag stannade kvar på jobbet då jag mådde bättre senare för innan jag slutade så tog chefen mig åt sidan och sa att de ville anställa mig :banana: Det är en del kvar och upp till AF lite grann också då det innebär lönebidrag. Men ändå! Positivt att de vill ha mig kvar!
Blev en bra födelsedag trots allt! :D
Grattis till både jobb och födelsedag! Häftigt ju! 😀
 
Morgonen började inte på tipp topp då röda veckan inledde med en kass känsla. Men jag är glad att jag stannade kvar på jobbet då jag mådde bättre senare för innan jag slutade så tog chefen mig åt sidan och sa att de ville anställa mig :banana: Det är en del kvar och upp till AF lite grann också då det innebär lönebidrag. Men ändå! Positivt att de vill ha mig kvar!
Blev en bra födelsedag trots allt! :D
Grattis till både födelsedag och att de vill ha dig kvar! 🥳 💐
 
Morgonen började inte på tipp topp då röda veckan inledde med en kass känsla. Men jag är glad att jag stannade kvar på jobbet då jag mådde bättre senare för innan jag slutade så tog chefen mig åt sidan och sa att de ville anställa mig :banana: Det är en del kvar och upp till AF lite grann också då det innebär lönebidrag. Men ändå! Positivt att de vill ha mig kvar!
Blev en bra födelsedag trots allt! :D
Grattis till din dag i dubbel bemärkelse, inte alla gånger man får en anställning när man fyller år! 🤩🥳💐💥
 
Riktigt bra dag idag, allt flöt bra på jobbet och när jag promenerade hem var det superfint! Vinteridyll med glittrande snö, -11 och allmänt mysigt :love: Dock hade jag glömt överdragsbyxorna hemma för tog bussen imorse, kändes lite kallt. Så nu är jag nedbäddad under filten i soffan, värmt panpizza o ska se lite vampire diaries. En katt på vardera sidan :)
 
Fördelar med att jobba hemifrån: man kan ta en power nap på lunchen :angel: Så trött idag, sov ändå inte så himla uselt på natten men nåt är det väl så jag vilade istället för att ta en promenad. Brukar välja promenaden men idag ville kroppen något annat, det är ytterst sällan jag kan somna sådär mitt på dagen.
 
Morgonen började inte på tipp topp då röda veckan inledde med en kass känsla. Men jag är glad att jag stannade kvar på jobbet då jag mådde bättre senare för innan jag slutade så tog chefen mig åt sidan och sa att de ville anställa mig :banana: Det är en del kvar och upp till AF lite grann också då det innebär lönebidrag. Men ändå! Positivt att de vill ha mig kvar!
Blev en bra födelsedag trots allt! :D
Grattis! 🥳
 
Morgonen började inte på tipp topp då röda veckan inledde med en kass känsla. Men jag är glad att jag stannade kvar på jobbet då jag mådde bättre senare för innan jag slutade så tog chefen mig åt sidan och sa att de ville anställa mig :banana: Det är en del kvar och upp till AF lite grann också då det innebär lönebidrag. Men ändå! Positivt att de vill ha mig kvar!
Blev en bra födelsedag trots allt! :D
Nämen så kul! Grattis Grattis 💐 🎂
 
Grattis på födelsedagen @Asko!

RainbowFlowerCake_05.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 143
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 749
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
567
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 971
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp