Vad gör vi? Del CLXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbaka på jobbet i verkligheten och det känns som att jag har varit borta i minst 3 månader.
Vad gör jag här, hur jobbar man? Varför är det inte glitter överallt på golvet och varför finns det inga hästar? Varför finns det hål i väggarna där det kommer in ljus? Var är alla strålkastare och lysrör? :D
 
Ja, det här är ju jätteviktigt, @tanten du har ju ett ansvar här!
Självklart har jag ett ansvar!!! Trist om ni tror nåt annat om mig.

Tämjandet av min vildkatt har pågått sedan hösten 2012 och jag har inte lyckats än. På alla dessa år har jg kunnat röra honom typ ett halvdussig gånger.

Det är inte ens alla dagar jag ser honom. Han kan huset väl och vet var jag inte ser honom. Det är inget stort hus men ändå kan han försvinna.

Jag gör vad jag förmår för att göra hans liv så bra som möjligt men vissa saker går jag bet med.

Vem som helst som känner sig manad är välkommen hem till mig och försöka närma sig min vackra skygga katt. Välkommen.
 
Självklart har jag ett ansvar!!! Trist om ni tror nåt annat om mig.

Tämjandet av min vildkatt har pågått sedan hösten 2012 och jag har inte lyckats än. På alla dessa år har jg kunnat röra honom typ ett halvdussig gånger.

Det är inte ens alla dagar jag ser honom. Han kan huset väl och vet var jag inte ser honom. Det är inget stort hus men ändå kan han försvinna.

Jag gör vad jag förmår för att göra hans liv så bra som möjligt men vissa saker går jag bet med.

Vem som helst som känner sig manad är välkommen hem till mig och försöka närma sig min vackra skygga katt. Välkommen.
Som sagt, fälla är ett alternativ.
 
Självklart har jag ett ansvar!!! Trist om ni tror nåt annat om mig.

Tämjandet av min vildkatt har pågått sedan hösten 2012 och jag har inte lyckats än. På alla dessa år har jg kunnat röra honom typ ett halvdussig gånger.

Det är inte ens alla dagar jag ser honom. Han kan huset väl och vet var jag inte ser honom. Det är inget stort hus men ändå kan han försvinna.

Jag gör vad jag förmår för att göra hans liv så bra som möjligt men vissa saker går jag bet med.

Vem som helst som känner sig manad är välkommen hem till mig och försöka närma sig min vackra skygga katt. Välkommen.
Jag är ingen kattexpert tyvärr, jag har aldrig haft katt själv. Men i och med att du har ett ansvar och vill ta det vore det väl bra att starta en tråd på katt och be om hjälp? Att skriva här om att katten har problem och sen bara konstatera att du inte kan göra nåt åt det räcker ju inte. I hela det här inlägget som jag svarar på nu säger du ju exempelvis att du har ett ansvar och är medveten om det men inte ett ord om hur du ska ta det ansvaret.
 
Jag är ingen kattexpert tyvärr, jag har aldrig haft katt själv. Men i och med att du har ett ansvar och vill ta det vore det väl bra att starta en tråd på katt och be om hjälp? Att skriva här om att katten har problem och sen bara konstatera att du inte kan göra nåt åt det räcker ju inte. I hela det här inlägget som jag svarar på nu säger du ju exempelvis att du har ett ansvar och är medveten om det men inte ett ord om hur du ska ta det ansvaret.
Det är inget bukeärende,. Jag har andra än anonyma personer på internet att bolla detta med.
 
Mitt värmeunderlag till varulven som äntligen är på väg, är på väg till ett utlämningsställe som jag måste köra en omväg på fem mil för att hämta. 'jag kan inte själv välja utlämningsställe enligt PostMord utan det kan bara avsändaren göra, som inte heller fick välja när det lämnades in. Nu hoppas jag bara att de ringer PM och får göra ändringen så jag antingen får hämta det där jag passerar sgs varje dag eller att min omväg bara blir 1,2 mil. :banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 139
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 746
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
567
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 965
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp