Sängen jag skulle sova i är trasig, så jag får sova i en hård och för liten soffa istället
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast om du misstänker att han har problem i munnen måste du lösa det på något sätt, du får inte ignorera det. Fånga i fälla och söva för undersökning av munnen? Det eller avliva är dina alternativ, inga djur får lida i onödan.Calvin the Cat kom ner till köket. Jag tassade iväg efter dreamies och bjöd. Han tuggade inte ordentligt
Inser att jag behöver köpa blötmat till gamlingen. Hade han varit tam skulle han kollats. Men det är han ju inte. Inte det minsta handtam, håller ett avstånd på minst nån meter.
Tittar på dokumentären om Beckham. Väldigt bra dokumentär och vilket fint par de verkar vara.
Eller hur! Mina kollegor är på mig om att flytta ihop med min kille men ICKE! Det är underbart att bo själv.
Ok har köpt 15 stycken där i förra veckanJag vill ha din Hemköpsbutik! Får fråga snälla hemtjänsten om de kan titta in och knipa ett gäng, de står ju nästan alltid vid entrén/kassorna så det borde gå enkelt.
Ja det måste det väl ändå betyda Det hade ju kunnat gå hur illa som helst.Lyckades inte hitta något om hästen på 288an igår, förhoppningsvis betyder det att den fångats in oskadd!
Oh ja verkligen! men jag tänker att vi borde sett något i lokala nyheter om den krockat med en bil.Ja det måste det väl ändå betyda Det hade ju kunnat gå hur illa som helst.