Sitter och väntar på att bedövningen ska ta. Det är inte så mysigt men vill jag vara fin får jag lida pin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snubblat över en, för mig, helt ny hästras: Marwari. Kommer från Indien och kolla öronen!
(Bild snodd från google)
Tack Det känns bra just nu, bestämde mig för att jag behöver inte åka dit men bestämmer mig imorgon utefter hur det känns då. Troligen åker jag upp men känns det bara jobbigt så stannar jag hemma.Hoppas att det blir ett bra beslut
Det finns en till indisk hästras med såna öron, enligt wikipedia är de besläktade. Kathiawari heter den.Snubblat över en, för mig, helt ny hästras: Marwari. Kommer från Indien och kolla öronen!
(Bild snodd från google)
Han är o var ju jätte känd.Råkade se en film på Facebook på en hingst jag inte kände till. (Filmen är från 90-talet) Han är väldigt glad iallafall.
Det ska få plats en rupie mellan öronen om jag inte minns helt fel.Snubblat över en, för mig, helt ny hästras: Marwari. Kommer från Indien och kolla öronen!
(Bild snodd från google)