Vad gör vi? Del CLXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fördelen med att bo i lägenhet. I princip fri tillgång på varmvatten. Duschade först men det var fortfarande kallt inuti. Så fyllde badkaret med så hett vatten som jag stod ut med och låg där tills det blev lite svettigt. Megara kom och hoppade upp på badkarshörnet och jag fick en slick och en nospuff. Sedan skulle hon balansera på badkarskanten 🙀 Plaskade lite så hon insåg att badkaret var fyllt - det är en favorit att kasta sig i när hon kör sina race rundor.

Megara + vatten = KATTAstrof.
 
Omgång nummer två
 

Bifogade filer

  • 20231130_155931.jpg
    20231130_155931.jpg
    417,5 KB · Visningar: 15
Slöar... är allmänt trött och har ingen lust åka bort över helgen, känns mer lockande va hemma, pynta och dona. Får se hur det blir.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 103
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 724
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
566
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 929
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp