Äger ingen bultsax tyvärr. Funderar på om det går att värma med braständare utan att bränna ner förrådet och carportenBultsax om inte annat. Eller värma det rejält dock inte varmt vatten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äger ingen bultsax tyvärr. Funderar på om det går att värma med braständare utan att bränna ner förrådet och carportenBultsax om inte annat. Eller värma det rejält dock inte varmt vatten.
Det kan bli jättedålig stämning när man ringer chefen och ska förklara varför borraren har gått sönder.Jaa... plus att det är så jobbigt att förklara att en råkat ha sönder någon borrare. De växer ju inte på träd
Har du 5-56 eller wd-40Äger ingen bultsax tyvärr. Funderar på om det går att värma med braständare utan att bränna ner förrådet och carporten
Det kan bli jättedålig stämning när man ringer chefen och ska förklara varför borraren har gått sönder.
Ja det borde ju gå. Ingen hårtork eller så? Du kan inte låna bultsax av någon? Värmepistol?Äger ingen bultsax tyvärr. Funderar på om det går att värma med braständare utan att bränna ner förrådet och carporten
Då såg du Leo Carlsson?Hemkommen från hockeyn i Anaheim. Mycket trafik! Visa bifogad fil 133155
Ja istället för att tvätta smutsiga kläderDu borde jobba på ett bageri/konditori
Hett vatten?Dricker kaffe och funderar på hur jag ska få upp hänglåset till förrådet där min snöskyffel finns.
Jag kan vrida om nyckeln men bygeln har frusit fast så den öppnas inte
Uppdatering - en kombination av eld och våld fick upp låsetDricker kaffe och funderar på hur jag ska få upp hänglåset till förrådet där min snöskyffel finns.
Jag kan vrida om nyckeln men bygeln har frusit fast så den öppnas inte