Vad gör vi? Del CLXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
På jobbresa och äntligen framme på hotellet. Blev många timmars körandes idag. Har nog kört närmare 7h sammanlagt.😅 Fastnade i kö pga olycka så tog lite längre tid än vanligt.

Nu tittar jag på Netflix och dricker te. Somnar nog tidigt idag känns det som. :D
 
Örk för alla dessa minusgrader! Jag fryser ju bara av att gå ut och släcka hos hönsen. 🥶

514AE7CC-8DFB-4224-8E7A-0E3653E07E43.jpeg
 
Misärhuvudvärk och trött som ett as är inte riktigt vad jag anser vara optimal uppladdning inför en ny arbetsvecka = dags att peta i mig några piller mot misären, bädda ner mig och sova (förhoppningsvis utan att vakna x antal gånger) 😴
 
Sitter och kikar på serie igen, men tänkte ta en dusch och stå en stund i värmen. Skulle gjort det när jag kom in med spionen, men jädrans vad det var kallt så jag ville inte dra av mig kläderna då....

Ska ta kvällsmedicinen, blev förvirrad i morse på vilken dag det var och insåg nu att det är söndag. Tog lördagens morgonmedicin nämligen, vilket innebär att jag måste ha glömt i går. Ajsing bajsing, inte så bra!

Jag provade ut hörapparater i torsdags. Får dem om en månad. Är SÅ glad!! Uppladdningsbara, lite trist färg, de jag har nu är mörkröda, och jag valde nu sandfärgade, och med insats efter mina hörselgångar. Får se om det fungerar bättre än domer som jag har nu och som kliar konstant och gör mig galen.

Nej duscha var det. Och sedan te och serie.
 
Har haft en så fin helg. Även om jag nu ätit cheez balls så det känns som att att jag ska spricka.

Scrollar runt medan sambo är iväg på tennis.
Funderar på om jag ska leta upp min gamla tråd om tidigare förhållande och läsa igenom den. Men skulle det vara värt det ens.
Eller bara onödigt jobbigt.

Kanske får se var jag hamnar i samtal med psykologen, who knows.
 
Jag har för övrigt julpyntat lite i helgen. Adventljusstakarna, lite julhus där man har värmeljus, någon by, mitt tåg med ljus i osv. Har nog en tomte, utöver en tomtelampa. Resten har jag skänkt bort till Erikshjälpen innan jag flyttade. Fattas några julbyar tyvärr och en har spruckit, men fungerar ändå. Hittade en elljusstake till så jag har alltså 6 stycken. Samt en annan fönsterstake av något slag med hus och liknande. Har dock inte plats för alla utan bara tre.
Har inte satt upp granen ännu, det får vänta lite till.
Hittade spiondjuret i går när han hittade på hyss, händer inte så ofta alltså, men den här gången blev jag faktiskt sur... han hade snott ena nyköpta löparen och gnagde sönder. Skitspion! Jag fyade och svor och han whoa-whoade tillbaka åt mig på husky-vis. Kom inte här och säg till mig, jag gör som jag vill, sa han typ. Han är vanligtvis duktig, så när han väl hittar på något hyss blir jag inte bara förvånad utan också full i skratt, trots att jag kan bli besviken över att något går sönder eller så, som nu, min löpare. Jag får göra ett besök på rusta en dag och köpa en ny. Borde skicka honom i och för sig, HAN hade sönder den!!! INGEN lördagskex för honom!!!

Tjurar för övrigt lite över att jag inte har mer citronte hemma. Det är gott! Och luktar friskt och gott också!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 069
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 712
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
563
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 891
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp