Jag har redan pratat om att vi ska ha olika sovrum pga katten.Håller tummarna! Vore ju synd om han blev tvungen att flytta. Sambon alltså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har redan pratat om att vi ska ha olika sovrum pga katten.Håller tummarna! Vore ju synd om han blev tvungen att flytta. Sambon alltså
Ja ni har typ samma som vi, ovanligt!Örk för alla dessa minusgrader! Jag fryser ju bara av att gå ut och släcka hos hönsen.
Visa bifogad fil 132849
Letar vinterhandskar
Typ skidhandskar då jg tappat bort mina svindyr som har ganska många år på nacken
Vad är det för bok?Skriver på min bok som nu börjar komma någonstans. Uppe i 20 sidor nu alla fall
En fantasybok, med kärlek, mord och intriger på löpande bandVad är det för bok?
Åh vad kul! jag skrev massor av fantasy när jag var yngre, tyvärr försvann alla manusen i ett datorhaveri.En fantasybok, med kärlek, mord och intriger på löpande band
Har jobbat ungefär fem timmar. Brandrond, personalplanering, larmstyrka och ful-pizza avklarat
Nej vad tråkigt. Nackdelen med tekniken, den är bra så länge den fungerar.Åh vad kul! jag skrev massor av fantasy när jag var yngre, tyvärr försvann alla manusen i ett datorhaveri.