Dags att gå för att hänga första maskinen tvätt. Tvättmaskinen tar 2h och 20min för en standardtvätt
25 minuter kvar trots att jag ställde klockan. Hopplöst. Men jag förstår ju varför de flesta bokar hela dagar i tvättstugan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dags att gå för att hänga första maskinen tvätt. Tvättmaskinen tar 2h och 20min för en standardtvätt
Men gud, jag skulle bli tokig.. för visst är det en gemensam tvättstuga, inte egen maskin (annars minns jag fel, sorry!) ? Jag är van vid att maskiner i gemensam tvättstuga tar max en timme, blir sjukt otålig när jag nån gång ska använda en "vanlig" tvättmaskin just för att jag tycker att det tar så sjukt lång tid!
Jag använde aldrig torkrummet utan torkade i lägenheten. Det hann aldrig ändå torka där nere så enklare att bara torka hemma.Naturligtvis så orkade jag inte gå upp och tvätta. Äsch, fortfarande ingen katastrof.
Vad gäller tid i tvättmaskin. Vi har två i tvättstugan. Vanlig 40 tvätt tar ca 36-40 minuter, 60, 49-52 minuter. Tre timmar tvättid + en extra timme torktid. Så det går att få en hel del tvättat. Tyvärr har föreningen snott torkrummen så nu har vi bara ett torkskåp plus torktumlare.
Känner precis samma. Jag skulle ha råd men tror det är svårt att inte prova.Tänk om jag kunde anlita någon till att köpa kläder, det är så jobbigt Budget är dock inte tillräckligt stor och jag är kräsen