Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle behöva något nytt par byxor att ha till jobbet, det enda hela paret jag äger är nog inte hela så långe till ..Känner precis samma. Jag skulle ha råd men tror det är svårt att inte prova.
Mår så bra av att ha en katt. Håll tummarna för att sambons allergi klarar av den här katten är ni snälla? Ger så mycket ro i själen
Visa bifogad fil 132841
Det är bra! Kommer ihåg när jag kollade upp min syn, fick prova olika glas och häpnades över hur bra syn jag egentligen skulle ha!Gah...har bokat min första synundersökning ! Har ju haft sämre syn - i alla fall på nära håll - ett bra tag, men nu tycker jag att det har blivit värre. Och något annat lite udda fenomen på det ena ögat i mörker. Så det är nog hög tid att få ögonen kollade ! Imorgon kl 17.
Jag är 50+ och känner att det nog är dags.... Har aldrig haft glasögon förut, men förmodligen är det det som behövs!Det är bra! Kommer ihåg när jag kollade upp min syn, fick prova olika glas och häpnades över hur bra syn jag egentligen skulle ha!