Det lär visa sig!Åker tåg! Hoppas det bara är rätt tåg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det lär visa sig!Åker tåg! Hoppas det bara är rätt tåg.
Det är -7 ute och det verkar som att det ska fortsätta vara kallt och komma snö. Sånt knäcker mig. (Och ja jag vet att det är normalt)
Japp. Men jag är nu rätt på första delsträckan!Det lär visa sig!
Ica i stan har en maskin där man kan hälla i en hel säck i taget och så sorterar den.Behöver panta och har en hel del jag samlat under året... och googlade nu för att se om det går att panta stora mängder enkelt här. Så klart inte.
Får väl be om hjälp med någon med bil och ta mina säckar och panta normalt istället. Går ju ändå hyfsat fort så länge maskinen håller sig på matten och inte krånglar.
Nu ska jag sova. Har sådana räliga pirrningskänslor i kroppen och orkar inte stå ut med dem som vaken.
Funderar på att simma i morgon, har förberett för det. Ska bege mig dit ensam, men vet inte om jag vågar. Är sugen på att simma, men det suger att se så dåligt som jag, folk kommer glo när jag kommer med min pinne ju! Har inte bestämt ännu om jag vågar, är rädd för att trampa i plurret eller halka, förutom att uppleva att folk glor på mig.
Ja, tyvärr finns inte det här, det var det jag sökte efter.Ica i stan har en maskin där man kan hälla i en hel säck i taget och så sorterar den.
Ja, tänkte de var så moderna här med, men ickeDet är perfekt i Tollarp, där har dom en JÄTTE mazkin, går nabbt zom tuzan .bara vända zåcken upp o ned o vänta tillz den räknat klart