athena_arabians
Trådstartare
Fältkontoret har en katthylla!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Morrar över tätningslisterna i dörren eller, rättare sagt, dörren. Ytterdörren på baksidan är MÄRKLIG. Det är så stor springa vid gångjärnssidan att man ser dagsljus tränga in i springan. Vad ska man täta med??? Just nu sitter mina fina 5 mm ullsnören. Men det är visst inte tillräckligt alls...
Mockar efter att ha jagat ut getterna ur boxarna. De är supergoa men åh så ...initiativrika. Tur de inte är mina.
Luften är sådär härligt 'mjuk' så idag är det skönt med uteboxar (vilket nog hästarna alltid tycker).
Jag älskar getter! min högsta önskan när jag var liten var att ha en get. Jag fick en ponny istället och det var nog lika bra. Han rymmer inte och är världens snällaste.Mockar efter att ha jagat ut getterna ur boxarna. De är supergoa men åh så ...initiativrika. Tur de inte är mina.
Luften är sådär härligt 'mjuk' så idag är det skönt med uteboxar (vilket nog hästarna alltid tycker).
Funderar på att besöka samma ställe lite senare idag.Är iordninggjord och ska åka en sväng till Kristinehamn idag.
Jag är ju hemmahörande i Karlskoga men dom har inte öppet på stan idag. Så blir det en utflykt.Funderar på att besöka samma ställe lite senare idag.
Min plan var att åka till Karlskoga igår men var så slut efter jobbet (4 katastrofdagar under förra veckan) så jag sköt på det till idag...sen kom jag på att det är röd dag idag. Oavsett om annat varit öppet så var en av de planerade sakerna att gå på biblioteket och det är definitivt stängt idag så den resan blir nästa vecka.Jag är ju hemmahörande i Karlskoga men dom har inte öppet på stan idag. Så blir det en utflykt.