Nej, inget sådant om man läser på SKK i alla fall.Fantastiskt fina hundar! Har de problem med cancer i rasen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, inget sådant om man läser på SKK i alla fall.Fantastiskt fina hundar! Har de problem med cancer i rasen?
Ja jag fattar!Menar jag trooor inte då jag aldrig fått utslag på test men med tex sambo som åkte på skiten undrar man ju lite . Wow vad länge du klarat dig!
Nä, tyvärr inte! Han är halv-australiensare istället Men jag är halvfinsk och har alltid känt att jag saknar att kunna språket, och nu har jag genom hundarna fått flera vänner i Finland.Är din sambo finsk?
Menar jag trooor inte då jag aldrig fått utslag på test men med tex sambo som åkte på skiten undrar man ju lite . Wow vad länge du klarat dig!
Varfor inte? Pyamasbyxor ar ju skona!
Min forra frissa bjod alltid pa vin den nuvarande har bara tea
OMG det ar en taco som bara kan fas i Sverige! Precis som shawarmas i Saudi Arabien som alltid inneholl en mangd french fries ocksa.
Skönt! jag jobbade ju i vården då men inte drog jag hem det- det fixade sambon från en kollega som va dum i huvudet och inte kläckte ur sig att ungarna var sjuka, sambon hade aldrig tillåtit samåkning om idioten (han är allmänt lite trög...) hade varit ärlig om det.Jag har inte haft covid och det har inte särbon heller Men när det var som värst var vi extremt försiktiga.
Ja alltså min yngsta kusin testa bara för att typ, veta och hon hade det utan symtom. Sägs ju att vissa ska vara det?! Kanske jag med är eller så har jag haft det utan positivt test?!? KnepigtJa jag fattar!
Hörde ju om folk som testade positivt utan att vara sjuka så jag kanske är en sån. Eller så är jag immun.?
Jag vet flera som testade när det var anhöriga som var sjuka. Inga symptom men positivt iaf.Ja alltså min yngsta kusin testa bara för att typ, veta och hon hade det utan symtom. Sägs ju att vissa ska vara det?! Kanske jag med är eller så har jag haft det utan positivt test?!? Knepigt
Tack, behövde läsa det här i går precis innan jag somnade.Givetvis behöver du det ❤
Tack, behövde läsa det här i går precis innan jag somnade.
Hemma i dag med.
Jag vet flera som testade när det var anhöriga som var sjuka. Inga symptom men positivt iaf.
Lycka till!Ska strax fara iväg på arbetsintervju. Inte så nervös, utan det går nog bra.
Min vet jag tänker på mig lite då o då, beroende på vad hon gör i sitt liv. Just för att hon berättar det när vi ses.Funderar på hur psykologer arbetar mellan samtalen. Antar att de inte bara antecknar lite medan man är där och sen är man bortglömd till nästa gång, då blocket åker fram för lite fler anteckningar?