Vad gör vi? Del CLXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Halsontet är borta. Lite snuffsig i näsan.
Nu vill jag bara ha en frisk kropp. (Ingen förkylning och ingen ond fot)
Tycker att det är fusk att vi får lön på fredag när majoriteten(?) får idag.🤔
I kväll kommer en kompis till mig och dricker kaffe och så ska vi tjöta lite. Känner mig extremt osocial för tillfället men det blir säkert trevligt.
Först jobb 8-16.
 
Morgonmys, ibland får man tåla att bli överröst med kärlek. 😂❤️

Snapchat-743934019.jpg
 
Jag har inte haft covid och det har inte särbon heller :) Men när det var som värst var vi extremt försiktiga.
Skönt! :) jag jobbade ju i vården då men inte drog jag hem det- det fixade sambon från en kollega som va dum i huvudet och inte kläckte ur sig att ungarna var sjuka, sambon hade aldrig tillåtit samåkning om idioten (han är allmänt lite trög...) hade varit ärlig om det.
 
Ja jag fattar!👍
Hörde ju om folk som testade positivt utan att vara sjuka så jag kanske är en sån. Eller så är jag immun.?
Ja alltså min yngsta kusin testa bara för att typ, veta och hon hade det utan symtom. Sägs ju att vissa ska vara det?! Kanske jag med är eller så har jag haft det utan positivt test?!? Knepigt
 
Funderar på hur psykologer arbetar mellan samtalen. Antar att de inte bara antecknar lite medan man är där och sen är man bortglömd till nästa gång, då blocket åker fram för lite fler anteckningar? 😅

Och så hostar jag. Hostar hostar hostar.
 
Sitter i soffan. Har ätit frukost, packat lite inför flytten och planerat lite inför helgen. Börjar kännas läskigt med flytt. Hoppas verkligen att allt går smidigt. Och så är jag rädd för att allt blir så dyrt. Men tja... Det finns inte så mycket alternativ på den fronten som det är nu.
 
Funderar på hur psykologer arbetar mellan samtalen. Antar att de inte bara antecknar lite medan man är där och sen är man bortglömd till nästa gång, då blocket åker fram för lite fler anteckningar? 😅
Min vet jag tänker på mig lite då o då, beroende på vad hon gör i sitt liv. Just för att hon berättar det när vi ses. 😜

 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 612
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 190
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 716
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 898
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp