Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt att höraMegara är hemma!!! Tydligen var hon väldigt påverkad av Gabepentinen så allt gick galant. Hon hade parodontit så några tänder låg väldigt nära och vet fick ta bort två. Hon har dessutom bettfel. Tyvärr går ingenting på försäkringen så det kostade en inte så liten förmögenhet att lösa ut henne.
Tack och lov hade hon inte TR och enligt vet inte haft ont. Hon väger 3.5 och det är 'inte smalt' som han uttryckte men helt ok, hon ska inte gå upp mer och går hon ner ett eller två hekto är det ingen katastrof. Alla blodvärden var fina och de två som avvek var ingenting att oroa sig över (för det kommer jag naturligtvis inte att göra ).
Så fort jag fick ett mail om att jag skulle köpa metacam, eg hon var klar, sprang jag från jobbet till närmsta apotek och sedan direkt till kliniken och var där kvart över två De som jobbade där sa att matte var lite tidig. Så jag fick vänta några timmar tills jag fick hämta henne halv fyra istället för fyra. Hon är fortfarande vinglig bak och sover djupt på sin kattsäng på skrivbordet, som hon hoppade upp på innan jag hann lyfta henne. Megara verkar må bra och inte särskilt traumatiserad. Hennes människa är dock helt utmattad och har gråtit både en och två gånger.
Kan inte släppa katastroftänket ännu. Min älskade bruna boll med ett vitt bandage om ena benet. Antar att det var där de tog blodprov
Visa bifogad fil 130599
Är lite förvirrad av den här "förkylningen". Stundtals har jag nästan inget halsont, stundtals jätteont.
Blev plötsligt jättesnorig någon gång mitt på dagen, men nu är jag noll snorig. Dock känner jag av bihålorna.
Febern verkar ha försvunnit men ledvärken går lite i vågor, och i bland är den så illa att jag måste ligga ner annars känns det som jag ska sprängas.
Sitter i valet och kvalet kring om jag ska vara hemma i morgon eller inte. Nu ska jag äta havregrynsgröt med banan och nutella.
Kanske! I så fall blir det min förstaStanna hem tills du känner dig frisk. Covid?
ta hand om dig!Kanske! I så fall blir det min första
Jag har heller inte haft det.Kanske! I så fall blir det min första
Mamma och pappa har också många päron i år. Bifogar ett recept som du kanske gillar.
De har gjort päronkaka, kräm, flera sorters marmelad, ätit med after eight och glass osv.
Visa bifogad fil 130586
Åh, blä... Mina föräldrars hund (6 år) började halta på ett framben. Verkade vara något med en tå. Jättepigg och matglad och precis som vanligt. Röntgen av tån visar något som ev kan vara cancer... Snacka om chock. Så det blir biopsi så fort som möjligt... Och vi som tippade på att hon bara hade fastnat någonstans och dragit till en tå, eller liknande...
Bouvier des Flandres.Vad ar det for ras?
Bouvier des Flandres.