Vad säger psyk?Är verkligen psykotisk just nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad säger psyk?Är verkligen psykotisk just nu.
Mamma och pappa har också många päron i år. Bifogar ett recept som du kanske gillar.
De har gjort päronkaka, kräm, flera sorters marmelad, ätit med after eight och glass osv.
Visa bifogad fil 130586
Vad säger psyk?
Kan du be någon åka till psyk med dig och tala för dig?'Om det blir värre, tveka inte att kontakta oss (psykosomottagningen) eller skulle det vara mycket allvarligt psykiatrisk akutmottagning/polis.
Jag hör och ser människor överallt i mitt hem, ser horder av insekter som bara rasar upp i storlek och klättrar på mig, på min mat. Hör barnskratt bakom då jag lämnar rummet. Grafiska mönster framhävs när jag blinkar. Högljudda konversationer mellan människor haglar omkring mig. Rösterna skrattar åt mig. Har aldrig haft en sådan mängd av strunt.
Men jag inte prata med PSYA eftersom jag har halsfluss och ingen röst.
Ring dem ändå! Det låter definitivt ”värre”. Jag har pratat med sjukvård i telefon utan röst. Viskning hörs. Lite sämre såklart, men låter angeläget.'Om det blir värre, tveka inte att kontakta oss (psykosomottagningen) eller skulle det vara mycket allvarligt psykiatrisk akutmottagning/polis.
Jag hör och ser människor överallt i mitt hem, ser horder av insekter som bara rasar upp i storlek och klättrar på mig, på min mat. Hör barnskratt bakom då jag lämnar rummet. Grafiska mönster framhävs när jag blinkar. Högljudda konversationer mellan människor haglar omkring mig. Rösterna skrattar åt mig. Har aldrig haft en sådan mängd av strunt.
Kan du be någon åka till psyk med dig och tala för dig?
Ring dem ändå! Det låter definitivt ”värre”. Jag har pratat med sjukvård i telefon utan röst. Viskning hörs. Lite sämre såklart, men låter angeläget.
Eller @parellikusken s förslag.
Vad fint sagt ändå på något visFast ungdommar i den aldern har ofta aldeles forskrackligt manga tankar om doden och, "Tank om Mamma, Pappa, eller nagon annan narstaende dor".
Jag forklarade for en av mina att jag vill blir kremerad och att han och hans bror delar pa askan och sprider ut halva mig i Atlanten och andra halva i Pacific Ocean ... da finns jag overallt och kan overvaka dem vad de an gor
Sonen som bor vid Atlant kusten var tyst en lang stund innan han, mycket kanslofullt, sa, "Tack sa himla mycket mamma, du vet precis hur det ar vid beachen, det blaser fran havet in mot land. Da gar jag langst ut pa piren och hogtidligt haller ut askan ... och det slutar med att jag har Mamma i hela ansiktet. Hur kul ar det?"
Jag kan tillagga att jag skrattade sa jag grat.
Tycker mamma borde åka in med dig.Mamma kommer över med glass som support
Låt mamma vara din röst för att prata med psykakuten. Inga kläder i världen är viktigare än din hälsa.Mamma kommer över med glass som support
Har du nån medicin mot det där, låter hemskt jobbigt ju.'Om det blir värre, tveka inte att kontakta oss (psykosomottagningen) eller skulle det vara mycket allvarligt psykiatrisk akutmottagning/polis.
Så om två månader säljs identisk dryck som jullatte, eller? (Google kunde inte klargöra. Det verkar kanske bero på om allspice ingick i din pumpalatte eller inte.)Pumpakryddor!