Inte lika mycket här lite längre norrut, tack och lov!22,9mm hotar dom oss med på onsdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte lika mycket här lite längre norrut, tack och lov!22,9mm hotar dom oss med på onsdag
Snö.Regn eller snö?
22.9 mm i snö ? Alltså är det inte 22.9 cm?
Perfekt ska ha semester hela veckan och det får gärna vara skitväder så att jag kan hålla mig inne så mycket som möjligt och bara pyssla i lägenheten.22,9mm hotar dom oss med på onsdag
snö o +2 så det blir mysigt att ta sig runt i här nere i skåneRegn eller snö?
klart.se äger nu 29.4mm22.9 mm i snö ? Alltså är det inte 22.9 cm?
Jaja här skall vi tack och lov bara få några få mm typ totalt under veckan 10 mm i snö.
Jo, såklart.22.9 mm i snö ? Alltså är det inte 22.9 cm?
Jaja här skall vi tack och lov bara få några få mm typ totalt under veckan 10 mm i snö.
Jobbade några timmar längre idag så kollegan fick åka hem till sin stackars hund. Win win!
Nu firar de tolvslaget igen utanför lägenheten..
Min lilla miniatyrhund klarar knappt att vara utomhus när det är minus 15. Beundrar dina!Tyckte det kändes lite småkyligt på promenaden nyss..
Visa bifogad fil 135900
Garanterat under -30° när det är dags för hundarnas kvällspink om ca 2 h
Fast nederbörd mäts väl i smält form?
Ja alltså vi skall få typ 10 mm nederbörd och den kommer bli i snö totalt under hela veckan22.9 mm i snö ? Alltså är det inte 22.9 cm?
Akta så det dyrbara guldet inte ramlar ned!
Min kompis och jag har en återkommande frågeställning i vår chatt "dagens wtf är det för fel på folk?"Ngn drämde av vad som lät som en bomb nyss. Jag flög upp från schäslongen. Katterna reagerade lyckligtvis inte alls. Men vafan är det för fel på folk?
Tycker du det går bra? Häromdagen tex?Känner en panik inom mig. Vet inte varför. Inte så att det egentligen är panik. Jag är jätte jättelugn! Men har som ändå panik!
Fattar inte hur det går ihop.
Ingenting har hänt utöver det vanliga. Allt är under kontroll men ändå paniken. Snart kommer Den Stora Katastrofen
Imorgon har jag läkaresamtal. Ska säga att det går jättebra. För det gör det ju? Eller?
Eller behöver jag mer? Nånting?
Ja jag tror det? Inte lika mycket ångestattacker.Tycker du det går bra? Häromdagen tex?
Beror väl på vad läkarsamtalet är för, men du tjänar ju inget på att försköna hur det är. Och känslan med lugn och ändå panik känns väl som en klassiker på årets första dag?Känner en panik inom mig. Vet inte varför. Inte så att det egentligen är panik. Jag är jätte jättelugn! Men har som ändå panik!
Fattar inte hur det går ihop.
Ingenting har hänt utöver det vanliga. Allt är under kontroll men ändå paniken. Snart kommer Den Stora Katastrofen
Imorgon har jag läkaresamtal. Ska säga att det går jättebra. För det gör det ju? Eller?
Eller behöver jag mer? Nånting?