Det är en bra startBra start på första arbetsdagen. Kan inte öppna mailen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är en bra startBra start på första arbetsdagen. Kan inte öppna mailen
Startade om datorn tre gånger och nu funkar det igen. Hurra!Det är en bra start
Här ska det "kännas som -32" och jag har slut på kattmatFriska -30 idag. Tur att det inte händer så ofta och att jag jobbar hemifrån
Friska -30 idag. Tur att det inte händer så ofta och att jag jobbar hemifrån
På väg på buss mot jobbet. Ska vara sådär 75% styrka idag - men någon är sjuk så strax därunder.Jobbar. Typ tre kollegor online i dag.
Här känns det tydligen som -36Här ska det "kännas som -32" och jag har slut på kattmat
Antagligen någon payback för att jag tyckt vi haft varma vintrar senaste åren
Jo, det gör jag. Men -30 är ganska ovanligt, det är inte varje år det blir så kallt. Det är faktiskt ganska sällan det är kallare än -20.Du bor väl i norr? Borde väl va ganska normalt, eller i alla fall förr? Här var det absolut inte ovanligt med 25 minus ett par veckor i sträck förr men nu är det mer typ "oj,oj" de senaste åren.
Här känns det tydligen som -36
Jo, det gör jag. Men -30 är ganska ovanligt, det är inte varje år det blir så kallt. Det är faktiskt ganska sällan det är kallare än -20.
Vanligtvis tycker vi att det är kallt när det är runt -15. Det är då jag måste ha tillgång till motorvärmare på natten när jag är borta på jobb, jag tror det har blivit 4-5 nätter den här säsongen hittills (då är jag på jobb 2-3 nätter i veckan). Så det här är verkligen jättekallt! Ska kolla med chefen om jag får jobba hemma hela veckan eller om jag måste in till kontoret.Ah så pass "milt" ändå!
Vanligtvis tycker vi att det är kallt när det är runt -15. Det är då jag måste ha tillgång till motorvärmare på natten när jag är borta på jobb, jag tror det har blivit 4-5 nätter den här säsongen hittills (då är jag på jobb 2-3 nätter i veckan). Så det här är verkligen jättekallt! Ska kolla med chefen om jag får jobba hemma hela veckan eller om jag måste in till kontoret.