Ska jobba övertid inatt så har planerat om dagen lite.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis på födelsedagen!Mina kollegor mötte mig med skönsång nu på morgonen. Ett rungade Ja må hon leva Blev nästan tårögd.
Nu måste jag ju dock fixa kaka/tårta tänkte faktiskt att min födelsedag skull gå obmärkt förbi men icke.
Så många som tog sig tid att ringa, skicka sms eller sociala medier är helt fantastiskt.
Nu ska jag försöka få upp jobbmotivationen lite och se om jag får något vettigt gjort. Egentligen vill jag bara hem, elda i kaminen ligga på soffan och äta ostbollar....
Samma för min ena. Han tyckte om att titta på fyrverkerier. Förra året blev han plötsligt livrädd och får panik av smällare.Har ingen vadd, allt är nedpackat eftersom jag flyttar 2/1 men ska mata henne med falukorv och spela musik vid tolvslaget. Jättekonstigt att det bara kommit såhär, hon har alltid varit kaxig på nyår tidigare.
Jag blir rasslig i magen om jag tar den innan frukost. Har lite svårt få i mig mat för tidigt på morgonen. Inget nytt så har det alltid varit. Men jag ska ju ta den sen på morgonen i samband med något ätbart. Det är bara dumheter att jag inte alltid har gjort det.Vad finns det för incitament för att inte ta medicinen?
Stor grattis på födelsedagenMina kollegor mötte mig med skönsång nu på morgonen. Ett rungade Ja må hon leva Blev nästan tårögd.
Nu måste jag ju dock fixa kaka/tårta tänkte faktiskt att min födelsedag skull gå obmärkt förbi men icke.
Så många som tog sig tid att ringa, skicka sms eller sociala medier är helt fantastiskt.
Nu ska jag försöka få upp jobbmotivationen lite och se om jag får något vettigt gjort. Egentligen vill jag bara hem, elda i kaminen ligga på soffan och äta ostbollar....
Låter inte bra.Så jävla less på så fd vänner som som tror att jag är en kassako
Bara dumheter jo. Det är inte så att du inte vill ta den för att du inte känner ruset av alkoholen om du tagit den och dricker? Tycker du verkar planera in när du vill hoppa över medicinen.Jag blir rasslig i magen om jag tar den innan frukost. Har lite svårt få i mig mat för tidigt på morgonen. Inget nytt så har det alltid varit. Men jag ska ju ta den sen på morgonen i samband med något ätbart. Det är bara dumheter att jag inte alltid har gjort det.
Grattis på din dag!Mina kollegor mötte mig med skönsång nu på morgonen. Ett rungade Ja må hon leva Blev nästan tårögd.