Vad gör vi? Del CLXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mina kollegor mötte mig med skönsång nu på morgonen. Ett rungade Ja må hon leva Blev nästan tårögd. :love:
Nu måste jag ju dock fixa kaka/tårta tänkte faktiskt att min födelsedag skull gå obmärkt förbi men icke.

Så många som tog sig tid att ringa, skicka sms eller sociala medier är helt fantastiskt.

Nu ska jag försöka få upp jobbmotivationen lite och se om jag får något vettigt gjort. Egentligen vill jag bara hem, elda i kaminen ligga på soffan och äta ostbollar....
 
Mina kollegor mötte mig med skönsång nu på morgonen. Ett rungade Ja må hon leva Blev nästan tårögd. :love:
Nu måste jag ju dock fixa kaka/tårta tänkte faktiskt att min födelsedag skull gå obmärkt förbi men icke.

Så många som tog sig tid att ringa, skicka sms eller sociala medier är helt fantastiskt.

Nu ska jag försöka få upp jobbmotivationen lite och se om jag får något vettigt gjort. Egentligen vill jag bara hem, elda i kaminen ligga på soffan och äta ostbollar....
Grattis på födelsedagen! 🎈
 
Noll knop igår.
Ca ett idag.

Ligger kvar i sängen och hostar och känner mig allmänt mosad. Får väl ta tempen om en stund. Dagens äventyr blir att ta mig iväg och titta på nya lägenheten, som nu är helt tömd och flyttstädad 🤩
(Och tömd på folk så ska inte hosta på någon)

Sen ska jag och sambo försöka planera när vi kan åka till fjällen. Kanske redan torsdag? :love:
 
Vad finns det för incitament för att inte ta medicinen?
Jag blir rasslig i magen om jag tar den innan frukost. Har lite svårt få i mig mat för tidigt på morgonen. Inget nytt så har det alltid varit. Men jag ska ju ta den sen på morgonen i samband med något ätbart. Det är bara dumheter att jag inte alltid har gjort det.
 
Mina kollegor mötte mig med skönsång nu på morgonen. Ett rungade Ja må hon leva Blev nästan tårögd. :love:
Nu måste jag ju dock fixa kaka/tårta tänkte faktiskt att min födelsedag skull gå obmärkt förbi men icke.

Så många som tog sig tid att ringa, skicka sms eller sociala medier är helt fantastiskt.

Nu ska jag försöka få upp jobbmotivationen lite och se om jag får något vettigt gjort. Egentligen vill jag bara hem, elda i kaminen ligga på soffan och äta ostbollar....
Stor grattis på födelsedagen 🥳
Häftigt fylla år så tidigt på året :D
 
Jag blir rasslig i magen om jag tar den innan frukost. Har lite svårt få i mig mat för tidigt på morgonen. Inget nytt så har det alltid varit. Men jag ska ju ta den sen på morgonen i samband med något ätbart. Det är bara dumheter att jag inte alltid har gjort det.
Bara dumheter jo. Det är inte så att du inte vill ta den för att du inte känner ruset av alkoholen om du tagit den och dricker? Tycker du verkar planera in när du vill hoppa över medicinen.
Ponera att det var en cancer- eller hjärtmedicin. Hur skulle du göra då om du blev taskig i magen om du tog den på tom mage?
 
Sitter och försöker pressa ur mig en uppsats värd 7,5hp. Går sådär, har noll inspiration och hjärnan är inte alls sugen på att producera sånt utan hade hellre tittat på någon käck serie 😅
 
Mina kollegor mötte mig med skönsång nu på morgonen. Ett rungade Ja må hon leva Blev nästan tårögd. :love:
Nu måste jag ju dock fixa kaka/tårta tänkte faktiskt att min födelsedag skull gå obmärkt förbi men icke.

Så många som tog sig tid att ringa, skicka sms eller sociala medier är helt fantastiskt.

Nu ska jag försöka få upp jobbmotivationen lite och se om jag får något vettigt gjort. Egentligen vill jag bara hem, elda i kaminen ligga på soffan och äta ostbollar....
Grattis på din dag! 🤩🥳✨🥂🍾
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
58 59 60
Svar
1 190
· Visningar
33 185
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 736
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 938
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 202
Senast: Bonita4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp