Vad gör vi? Del CLXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hoppas bara att jag har råd att betala lackeraren

Pappa blev påkörd i julhelgen, kostnaden för att fixa kusliga kian täcks av den andra föraren/dennes försäkring.

FB_IMG_1704195996755.jpg
 
Tog på mig fleeceunderställ och hiskeligt många andra lager för att gå till affären och gick över förväntan. Mest halsen som var utsatt trots en halsduk men vem vet hur man virar en sån:p Nu julfilm ( jagharejspårat) och måste äta någon form av lunch för är sååå hungrig!
 
anmäl till försäkringsbolag osv. Ibland är skador värre än vad de ser ut. Min bil blev skrot fast jag tyckte att det inte var så farligt (blev påkörd i en korsning så jag snurrade, bilen träffade vid bakhjulet och baksätesdörren lite), men balken hade blivit sned.
Tack redan gjort! men tack för påminnelsen
 
Tog på mig fleeceunderställ och hiskeligt många andra lager för att gå till affären och gick över förväntan. Mest halsen som var utsatt trots en halsduk men vem vet hur man virar en sån:p Nu julfilm ( jagharejspårat) och måste äta någon form av lunch för är sååå hungrig!
Jag tog på tights under byxor men tog tunna ulsstrumpor över vanliga strumpor. Fail. Jag vet att jag fryser ihjäl i dem. Dottern hade hoppträning på Ridskolan och fötterna blev isbitar. Ullmax strumpor värmer mer... pucko nu ligga under filten till 14.30 då jag skall skjutsa svägerskan och hennes barn. Svägerskan till jobb och barnet hem till oss i väntan på att svågern kommer hem.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
58 59 60
Svar
1 190
· Visningar
33 185
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 736
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 938
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 202
Senast: Bonita4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp