Lackeraren skall ha lite att göra den med. /mvh industri lackerarassistenten...Ingen kom till skada!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lackeraren skall ha lite att göra den med. /mvh industri lackerarassistenten...Ingen kom till skada!
Hoppas bara att jag har råd att betala lackerarenLackeraren skall ha lite att göra den med. /mvh industri lackerarassistenten...
Har du inte försäkring/ just betalat 3000 i vagnskadesjälvrisk för lackering bla. Som vi inte ens ansågs behövdes det skulle bara byta lyse egentligen.Hoppas bara att jag har råd att betala lackeraren
Jag har helförsäkring.Har du inte försäkring/ just betalat 3000 i vagnskadesjälvrisk för lackering bla. Som vi inte ens ansågs behövdes det skulle bara byta lyse egentligen.
Ja då borde det ju inte vara några problem.Jag har helförsäkring.
Vi får se hur det blir
Hoppas bara att jag har råd att betala lackeraren
anmäl till försäkringsbolag osv. Ibland är skador värre än vad de ser ut. Min bil blev skrot fast jag tyckte att det inte var så farligt (blev påkörd i en korsning så jag snurrade, bilen träffade vid bakhjulet och baksätesdörren lite), men balken hade blivit sned.Jag har helförsäkring.
Vi får se hur det blir
Tack redan gjort! men tack för påminnelsenanmäl till försäkringsbolag osv. Ibland är skador värre än vad de ser ut. Min bil blev skrot fast jag tyckte att det inte var så farligt (blev påkörd i en korsning så jag snurrade, bilen träffade vid bakhjulet och baksätesdörren lite), men balken hade blivit sned.
I vårt fall var det en stolpe som hoppade på bilen. Det kostade 4000 i självrisk till försäkringsbolaget. 3000 kr av självrisk fick vi tillbaka från ok backup.Pappa blev påkörd i julhelgen, kostnaden för att fixa kusliga kian täcks av den andra föraren/dennes försäkring.
Visa bifogad fil 135936
Jag tog på tights under byxor men tog tunna ulsstrumpor över vanliga strumpor. Fail. Jag vet att jag fryser ihjäl i dem. Dottern hade hoppträning på Ridskolan och fötterna blev isbitar. Ullmax strumpor värmer mer... pucko nu ligga under filten till 14.30 då jag skall skjutsa svägerskan och hennes barn. Svägerskan till jobb och barnet hem till oss i väntan på att svågern kommer hem.Tog på mig fleeceunderställ och hiskeligt många andra lager för att gå till affären och gick över förväntan. Mest halsen som var utsatt trots en halsduk men vem vet hur man virar en sån Nu julfilm ( jagharejspårat) och måste äta någon form av lunch för är sååå hungrig!
Nä försöker blocka hen och hens familj överallt. Men hen hittar hela tiden på något nyttLåter inte bra.
Smyga igång avrättning läste jag förstSka jobba lite idag är planen, smyga igång rättning och planering
Blockar på Fb och instagram, då skriver hen på Tik Tok...Nä försöker blocka hen och hens familj överallt. Men hen hittar hela tiden på något nytt
Men vad är det för människa? Vad är det hen inte fattar?Blockar på Fb och instagram, då skriver hen på Tik Tok...
Blockar alla telefonnummer