Vad gör vi? Del CLXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på hur jag ska fira denna enorma händelse 🥳

Screenshot_20240102-145426_Samsung Internet.jpg
 
Har precis tagit den första lite rejälare promenaden sedan jag blev sjuk. Kändes ok när jag var ute, men nu snurrar hela världen för mig.
 
Har köpt liggunderlag för att se om det går att isolera vattenghinken i stallet.
Jag gjorde samma förra veckan, jag är över förväntan nöjd!
Ingen bottentjäla som det brukar vara trots mycket kallgrader, såklart är det is på toppen men den går att ha sönder mycket lättare än förr
De är lite knöliga att få att stanna kvar på hinkarna, så snåla inte på tejp är mitt tips :up:
 
Ligger i sängen och hostar, snörvlar och försöker andas genom ett luftrör som känns om att det är ca en tredjedel så stort som vanligt. Vi blev så inihejsan sjuka efter helgens äventyr, länge sedan jag var såhär vissen! Frossa, ledvärk, snuva och en riktigt hemsk hosta. Egentligen kände jag mig lite krasslig redan igår morse, men jag bestämde mig för att det ändå var värt att sticka iväg och åka skidor eftersom en sådan helt vindstilla, solig dag med tillräckligt mycket snö för skidåkning inträffar i princip en gång om året här. Det beslutet får jag betala för idag om vi säger så :p Men det VAR värt det! Hade ju i alla fall tur att det kom efter alla helgerna och allt firande... Ska hämta en glass och dra igång helgens sändningar från världscupen i Mechelen nu, och många mer knop än så blir det inte gjort idag. Hoppas vara pigg nog att återgå till jobbet (hemifrån) imorgon då semestern är slut!
 
Jag gjorde samma förra veckan, jag är över förväntan nöjd!
Ingen bottentjäla som det brukar vara trots mycket kallgrader, såklart är det is på toppen men den går att ha sönder mycket lättare än förr
De är lite knöliga att få att stanna kvar på hinkarna, så snåla inte på tejp är mitt tips :up:
Snurrade du bara den runt?
 
Blev bjuden på fika på konditori. Bara studenter där verkade det som.
Skulle behöva ploga igen. Börjar bli lite tjatigt. Och trångt! Tycker hela gårdsplanen är mycket mindre nu i och med all snö.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
58 59 60
Svar
1 190
· Visningar
33 207
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 736
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 938
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 202
Senast: Bonita4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp