Var du vållande?Jag har helförsäkring.
Vi får se hur det blir
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var du vållande?Jag har helförsäkring.
Vi får se hur det blir
nej. blev prejadVar du vållande?
Då går det på hens försäkringnej. blev prejad
I vårt fall var det vi själva inget snack från försäkringsbolaget. @Mia_R ang din förvåning om lackering fast det inte var lackskada. När det är försäkringsskador kan man fakturera vad som helst. En gång när vi hade gjort jobb via en lastbilsverkstad ringde försäkringsbolaget och frågade hur mitt jobb kunde ta så fruktansvärt betalt för det lilla. Det visade sig att verkstaden hade saltat rejält för lackering. De fakturerade för allting och hade stolpat upp det.Då går det på hens försäkring
Jag blev frusen efter ridskolan. Tinade först efter ett rejält varmbad.Frös så jag kröp ner i sängen med katten under duntäcke för att mysa lite. Slutade med att jag somnade, ack och ve, nu kommer det inte bli roligt att försöka somna ikväll för att kliva upp tidigt imorgon.
Visa bifogad fil 135963
Nu har det blivit betydligt varmare ute. Men kolla inomhustemperaturen och ja, det är is på fönstret som tur var är det cirka 18,5 grad inne i rummen!
2,2 mm i smält form.Kokar tomatsoppa med pasta. Perfekt för en kväll som den här. Det snöar fortfarande. Några 2.2mm är det definitivt inte.