Vad gör vi? Del CLXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag läste om en pizzeria som valde att ha stängt idag för det blev för mycket att göra.

Här var de (minst) 8 pers som jobbade, och de har uppenbarligen stenkoll på sin planering eftersom jag hade min pizza i handen 49 min efter att jag lagt på luren.

Kebabpizza med sallad och blandad sås. Lika bra som den var 2003. (Det är dock oftast den enda kebabpizzan jag äter på ett år, så det kan ju hända att jag missat något i utvecklingen. :angel:)
 
Sovit för länge. Det kommer inte bli roligt att försöka sätta tillbaka klockan igen. Snöar så tänker inte sätta min fot utanför dörren förrän den 3. Sedan ladda upp med mat så jag kan vara hemma i helgen när det enligt smhi kommer vara Sibirien utan olja 🥶
 
Tyckte det kändes lite småkyligt på promenaden nyss..

20240101_195209.jpg


Garanterat under -30° när det är dags för hundarnas kvällspink om ca 2 h 🤷‍♀️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
57 58 59
Svar
1 164
· Visningar
32 488
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 724
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 933
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 195
Senast: Bonita4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp