Det brukar ju tyvärr betyda något när person efter person går.
Var rädd om dig.
Nej det är ett sjunkande skepp. Jag har ropat på facket men tja…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det brukar ju tyvärr betyda något när person efter person går.
Var rädd om dig.
Korrigerar du henne när hon biter då? Mina katter hade aldrig fått hålla på och bita mig, även om två av dem är helt tandlösa.Hon har stor personlig integritet. Däremot respekterar hon inte andras (min) personliga integritet
Korrigerar du henne när hon biter då? Mina katter hade aldrig fått hålla på och bita mig, även om två av dem är helt tandlösa.
Jag vet att jag har sagt det innan, men ALDRIG någonsin skulle jag följa med på "Över Atlanten"... Jag fattar inte hur de hittar deltagare!!
<snip>
Hunden är utslagen, åkt buss både i går och i dag, alla på bussen hörde honom, blev bättre på sista bussen på väg hem dock, men jobbigt att åka buss ju Helt nytt för honom! Jag skrattade högt åt honom när vi kom ut ur bussen "hemma" och han såg sig förvånat omkring som om "Men vi är ju hemma, HUR gick det till????".
<snip>
Han skälltjutylar.... Svårt att beskriva faktiskt, det är stresstjutylgnällhalvskäll, alltså inte jätteskall utan skall i kombination med yl och gnäll och tjut. HuskyljudVad gor de?
Hur lat han? skallde, ylade, eller som Tate ofta gor, GASPAR stort och sa hogljutt att det hors i hela kvarteret
Det maste jag leta reda pa ...
Varför inte stor burk? Om det går åt e burk i veckan lär ju inte storburken blu förstörd. Saltgurka ja måste gå upp och fixa till leverpastej imorgon. men mina burkar är inte köpta...Konstaterar att jag behöver mer saltgurka,
äter en burk i veckan men kan inte köpa en riktigt stor burk heller.
mina vänner säger att jag har ett beroende
Mitt kök är mikroskopisk, önska att jag kunde göra min egna saltgurka,Varför inte stor burk? Om det går åt e burk i veckan lär ju inte storburken blu förstörd. Saltgurka ja måste gå upp och fixa till leverpastej imorgon. men mina burkar är inte köpta...
Jag förvarar det som inte får plats i skafferiet i en garderob.Mitt kök är mikroskopisk, önska att jag kunde göra min egna saltgurka,
ska tänka på detJag förvarar det som inte får plats i skafferiet i en garderob.
Mitt kök är mikroskopisk, önska att jag kunde göra min egna saltgurka,
Gör det. Jag vet hur jag tillverkar nin.Zka jag berätta hur man gör/gjorde inlagd gurka på Felix