Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att hojta verkar ju inte räcka. Varför inte schasa bort henne eller spraya henne med vattenspruta när hon attackerar? Känns inte trevligt att skrika folk i öronen för att katten bits. Kanske är hon understimulerad och därför håller på?Jag hojtar på henne? Vilket hon inte bryr sig om alls. En gång skrek jag så högt att kompisens (som jag pratade med i telefon) katt gömde sig under soffan. Megara sket fullständigt i mig
Jag vet att jag har sagt det innan, men ALDRIG någonsin skulle jag följa med på "Över Atlanten"... Jag fattar inte hur de hittar deltagare!!
Kanske också jobba på att hitta sällskap som du kan slappna av i? Jag kan vara hemsk(!) i fel sällskap, och även om jag aldrig är glad golden retriever så kan jag åtminstone vara enkel och trevlig att umgås med, i rätt sällskapJobbigt att inse hur mycket man har att jobba på med sig själv
Vill inte fortsätta vara den här lite osköna och tydligen väldigt osäkra personen.
Vill vara glad golden retriever med självförtroende (det är målet ).
Men psykologen imorgon, det blir bra även om jag just nu är så nervös att jag inte vet vad. Hur börjar man??
Nåja. Innan dess, lägenhetsvisning! Kan knappt tro det!
Kanske också jobba på att hitta sällskap som du kan slappna av i? Jag kan vara hemsk(!) i fel sällskap, och även om jag aldrig är glad golden retriever så kan jag åtminstone vara enkel och trevlig att umgås med, i rätt sällskap
När du kommer till psykologen så kan du helt enkelt börja med att säga att du är nervös och att du vill jobba med dig själv, och att du är nervös och att du inte vet vad du ska säga. Är det en bra psykolog så har hen inga problem att guida dig vidare därifrån.
Och så kul med lägenhetsvisning! Hoppas att det går jättebra med det också
Skaffa dig ett gäng vänner med autism eller annan NPF-diagnos så blir det lättareTack!
Jag har hamnat i något slags jämförelseläge med "alla andra" som är så himla bra på det sociala, och så slutar det med att jag klankar ner på mig själv istället. För det gör ju saken bättre
Jaa man kan ju faktiskt göra det lite lätt för sig Och me being me har jag redan börjat ordbajsa i ett dokument om allt jag vill prata om haha. Men ska nog, första gången, bara gå dit utan så mycket agenda.
Läskigt, men fint!
Tusen tack! Är så pirrigt