Vad gör vi? Del CLXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har pratat med två konsultbolag idag. Har intervju på tisdag med den ena men hon sade i princip att det inte skulle vara något problem - glömde dock fråga hur det ser ut med anställning.

Men vågar jag lämna en fast anställning? 😱
I den branschen du är och så duktig som du verkar vara så hade jag nog gjort det.
Jag lämnade en fast anställning för många år sen och det var det bästa jag har gjort.
 
Idag fick jag sällskap i stallet av en kär vän och hennes son; körde pållan en sväng tillsammans 😊. La in mer trav och så lite,lite galopp och det gick så fint så! 😍. Hur härligt som helst och så lite fika efteråt 🥰.
Efter stallet har jag tagit ut ungkatten i selen en stund och då kom honan fram så nu är båda inne 😊. Lagar nu den sååå goda kycklinggrytan och ska snart natta kaninerna innan vi äter och så ska jag städa av badrummet före dusch 😊.
 
Hemma från sjukgymnasten och känner mig som kokt spaghetti. Jag vet att det hjälper men framstegen är små och nu fick jag höra att min sjukgymnast kommer gå i pension snart :(

Förbaskade ben. Kan de bara inte fungera som de ska. Nåja, nu blir det kyckling och tomatsallad. När jag orkar ställa mig upp igen. Så skönt att det är städat hemma och att jag fortfarande håller det i ordning. Annars är städning, ordning och reda inte min starka sida.
 
Ilandsproblem. Måste tvätta håret fast jag tvättade det igår.. sååå tråkigt 🤭
Jag tvättar mitt varje dag, annars blir det fett, är väl en ond cirkel, men som jag inte kan bryta-för då går jag med fett hår :( Men alltså, hur tråkigt på en skala är det inte att tvätta håret :D
 
Vaken och redo att starta dagen ... 5-10 minuter till kan jag sitta har innan det ar dags att dra igang morgon bestyren.

I gar kvall var jag over till grannen som ar tredje generationen Svensk attling ... jag berattade om Svenskt godis i Fredags, tror jag det var. Det vill saga salt lakrits, sa da bestallde vi bada nagra pasar.

For min det bestallde jag Ahlgrens lakrits bilar och skallar och grannen bestallde salta skallar och salmiak i gar kvall provade vi de olika varianterna och ... hon tyckte det var gott! Jag forklarade genast att det hela ar en genetisk grej och att hon gillade det betyder att hon ar en riktig Svensk! :rofl:

Jag har just nu bestallt Tyrkish Pebber ... vi far se hur det tas emot till helgen da vi ska ut tillsammans.:p
Då är jag äkta svensk. Det är bara svenskjävlar som är lite väl salta.
 
Makalöst trött i dag igen. Huvudet värker förstås, vad annars liksom, men har fått botox i dag så jag intalar mig att det bombsäkert kommer hjälpa. Det kommer bli bra! 31 eller 32 (?minns inte vad hon sa nu) onda stick för att slippa migrän, det är det värt, även om jag inte är så värst kaxig (rätt pipig får jag erkänna, det gör ont, blodprovet som också togs i dag kändes inte alls) när jag får dem.

Har sovit en stund också och sitter nu och ska peta i mig lite mat. Är hungrig men har ingen ork att äta riktigt. Eller lust. Skönt med fredag i morgon, jag behöver helg. Tror jag måste ta mig till simhallen och hämta ut mitt årskort så det inte "brinner inne", sista datumet är nu någon gång.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 703
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
563
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 887
Senast: grodan21
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
12 422
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp