Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja!Jag har pratat med två konsultbolag idag. Har intervju på tisdag med den ena men hon sade i princip att det inte skulle vara något problem - glömde dock fråga hur det ser ut med anställning.
Men vågar jag lämna en fast anställning?
I den branschen du är och så duktig som du verkar vara så hade jag nog gjort det.Jag har pratat med två konsultbolag idag. Har intervju på tisdag med den ena men hon sade i princip att det inte skulle vara något problem - glömde dock fråga hur det ser ut med anställning.
Men vågar jag lämna en fast anställning?
Jag tvättar mitt varje dag, annars blir det fett, är väl en ond cirkel, men som jag inte kan bryta-för då går jag med fett hår Men alltså, hur tråkigt på en skala är det inte att tvätta håretIlandsproblem. Måste tvätta håret fast jag tvättade det igår.. sååå tråkigt
Då är jag äkta svensk. Det är bara svenskjävlar som är lite väl salta.Vaken och redo att starta dagen ... 5-10 minuter till kan jag sitta har innan det ar dags att dra igang morgon bestyren.
I gar kvall var jag over till grannen som ar tredje generationen Svensk attling ... jag berattade om Svenskt godis i Fredags, tror jag det var. Det vill saga salt lakrits, sa da bestallde vi bada nagra pasar.
For min det bestallde jag Ahlgrens lakrits bilar och skallar och grannen bestallde salta skallar och salmiak i gar kvall provade vi de olika varianterna och ... hon tyckte det var gott! Jag forklarade genast att det hela ar en genetisk grej och att hon gillade det betyder att hon ar en riktig Svensk!
Jag har just nu bestallt Tyrkish Pebber ... vi far se hur det tas emot till helgen da vi ska ut tillsammans.
Har något hänt nyligen eller var ett minne?En våg av sorg slog precis omkull mig.
Vad heter det?Är på pinot noir provning.
Drack just ett magiskt vin. Måste det kosta 399:-/flaskan
Ingår högre inkomst när man flyttar till övfre (nedre? Till höger?)? Nåja. Hoppas det för jag vill kunna köpa det här vinet
Men fy! Jag måste tvätta håret var tredje dag, annars blir min hårbotten arg, skulle aaaaaldrig orka tvätta varje dag! Skulle prova nya hårprodukter om jag var duJag tvättar mitt varje dag, annars blir det fett, är väl en ond cirkel, men som jag inte kan bryta-för då går jag med fett hår Men alltså, hur tråkigt på en skala är det inte att tvätta håret