Vad gör vi? Del CLXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jobbigt att inse hur mycket man har att jobba på med sig själv 🙈
Vill inte fortsätta vara den här lite osköna och tydligen väldigt osäkra personen.
Vill vara glad golden retriever med självförtroende (det är målet :p ).

Men psykologen imorgon, det blir bra även om jag just nu är så nervös att jag inte vet vad. Hur börjar man??

Nåja. Innan dess, lägenhetsvisning! Kan knappt tro det!
Min ringa erfarenhet av psykologbesök är att man inte behöver börja så mycket, det gör de om de märker att det är svårt. Jag satt mest tyst och tittade i golvet mina första besök, hon fick dra ut saker ur mig. Men jag var så nere i skorna just då. Det gick bra ändå :) Tror absolut det gör det för dig också!! :)
 
Vaken och redo att starta dagen ... 5-10 minuter till kan jag sitta har innan det ar dags att dra igang morgon bestyren.

I gar kvall var jag over till grannen som ar tredje generationen Svensk attling ... jag berattade om Svenskt godis i Fredags, tror jag det var. Det vill saga salt lakrits, sa da bestallde vi bada nagra pasar.

For min det bestallde jag Ahlgrens lakrits bilar och skallar och grannen bestallde salta skallar och salmiak i gar kvall provade vi de olika varianterna och ... hon tyckte det var gott! Jag forklarade genast att det hela ar en genetisk grej och att hon gillade det betyder att hon ar en riktig Svensk! :rofl:

Jag har just nu bestallt Tyrkish Pebber ... vi far se hur det tas emot till helgen da vi ska ut tillsammans.:p
 
Har gått promenad i området dit vi flyttar sedan. Det är SÅ lugnt och skönt där. Herregud vilken skillnad mot området här hemma. Nu sitter jag i soffan, har balkongdörren öppen och hör allt oljud utifrån. Vill samtidigt inte stänga för då blir det dålig luft istället. Men ja. Det ska bli så skönt att bo i ett tystare område.
 
Varit på visning äntligen och WOW.
Köket och balkongen man går ut till därifrån är en dröm!
Och vardagsrummet :eek: Det är så... stort? Kommer vara ett års projekt bara att fylla det på ett mysigt sätt.
(Sa någon böcker och läshörna?).

Och plats för matbord och soffa/tv-hörna i samma rum, min dröm.

Ska bli så otroligt roligt att flytta! Runt årskiftet, men ändå!
 
Börjar äntligen se ljuset i min förkylning! Stannade hemma idag med då jav var såpass kass igår, och idag verkligen inte hade blivit en mjukstart. Tror det var helt rätt, för mår fortfarande inte helt bra, men klart bättre än tidigare i veckan. Så har kunnat pyssla lite i lgh inför helgen, och kunnat sy lite mellan vilostunder i sängen/soffan :) Ser fram emot att (förhoppningsvis) kunna åka till jobbet imorgon och vara lite social!
 
Äter tacos. Någon kombo med frukost&lunch i princip...Lite less på att stressa runt. Ska nog ta och tina lite vaniljvispglass för att tröstäta till ett pussel :D
 
. hon tyckte det var gott! Jag forklarade genast att det hela ar en genetisk grej och att hon gillade det betyder att hon ar en riktig Svensk! :rofl:

Jag har just nu bestallt Tyrkish Pebber ... vi far se hur det tas emot till helgen da vi ska ut tillsammans.:p
Det finns en nära mig i släkten som släkforskat, jag har alltså dokumenterat svensk stam ner till mitten av 1400-talet och jag gillar inte lakrits :wtf:
Vad ska jag skylla på?? :angel::p
 
Min dagliga syssla den hör hösten; plocka ekollon från hagen och idag var det nästan en hel spann med skiten jag bar upp till stallet, styrketräning på köpet typ 💪. Baxnar och får nästan krupp på skiten när det är så mycket; värre i år 😡. Men chansa skulle kännas oansvarigt.....Men rätt intressant att träden måste vara minst 50 år innan de sätter ekollon, det visste jag faktiskt inte 😄
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 703
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
563
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 887
Senast: grodan21
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
12 422
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp