Jag med 15 minuter kvar.Väntar på att klockan ska bli lunch! Är så hungrig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med 15 minuter kvar.Väntar på att klockan ska bli lunch! Är så hungrig!
Min ringa erfarenhet av psykologbesök är att man inte behöver börja så mycket, det gör de om de märker att det är svårt. Jag satt mest tyst och tittade i golvet mina första besök, hon fick dra ut saker ur mig. Men jag var så nere i skorna just då. Det gick bra ändå Tror absolut det gör det för dig också!!Jobbigt att inse hur mycket man har att jobba på med sig själv
Vill inte fortsätta vara den här lite osköna och tydligen väldigt osäkra personen.
Vill vara glad golden retriever med självförtroende (det är målet ).
Men psykologen imorgon, det blir bra även om jag just nu är så nervös att jag inte vet vad. Hur börjar man??
Nåja. Innan dess, lägenhetsvisning! Kan knappt tro det!
Skaffa dig ett gäng vänner med autism eller annan NPF-diagnos så blir det lättare
Jag vill hamna med jättesociala pls, som kan få igång konversationen utan migNja jag håller inte med. Jag tycker att många med autism och NPF-diagnoser kan vara väldigt jobbiga att umgås med. (Har själv autism, men det hjälper inte. )
Det finns en nära mig i släkten som släkforskat, jag har alltså dokumenterat svensk stam ner till mitten av 1400-talet och jag gillar inte lakrits. hon tyckte det var gott! Jag forklarade genast att det hela ar en genetisk grej och att hon gillade det betyder att hon ar en riktig Svensk!
Jag har just nu bestallt Tyrkish Pebber ... vi far se hur det tas emot till helgen da vi ska ut tillsammans.
Svenska fåglar kanske inte räknas?Det finns en nära mig i släkten som släkforskat, jag har alltså dokumenterat svensk stam ner till mitten av 1400-talet och jag gillar inte lakrits
Vad ska jag skylla på??
Samma här!Jag vill hamna med jättesociala pls, som kan få igång konversationen utan mig
Joinar gärna samtal, men få igång dem? Huga.
(Tänker särskilt typ AW's och liknande tillfällen)