Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En kollega med ett ganska smalt expertområde är sjukskriven, så jag får hantera dom frågorna också. Det är komplicerat och jag kan ingenting
Med dina problem med senor och vadmuskler skulle jag undvika skor med klack.Äsch, tänkte inte på att ta med mig paraply när jag gick hemifrån och nu regnar det. Går dessutom in ett par nya stövlar med relativt hög klack, kanske lite väl höga men de var de enda som passade och det är lite omställning från skor till 8 cm klack. Om det är blött och halt är det inte så roligt. Märker också att jag behöver lägga in ett par bra och mjuka sulor eftersom det är lite hårt under framfötterna.
En kollega med ett ganska smalt expertområde är sjukskriven, så jag får hantera dom frågorna också. Det är komplicerat och jag kan ingenting
Ja, nog hade jag kunnat göra så, men det är trist att svara fel på väldigt avgörande frågor"Ett fast och bestämt uppträdande kan dölja oceaner av okunskap."
Gammalt djungelordspråk