Frywr. Det är inte kallt härinne men jag fryser som tusan ändå. Inte hjälper det att titta på termometern heller. 1 grad ute nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är detSer på Sister Wives. Är nog en ny säsong för jag har inte sett detta avsnitt förut.
Två excellenta val! Äntligen satsumas-årstid igen! Och gymnastik-VM är ju alltid jättekul att följa även om de har den härifrån ganska (ö)kända kommentatorn A-M. Veronica Wagner är däremot en riktig favorit att lyssna på, kunnig och härligt entusiastisk men samtidigt på en bra nivå för mig som icke-gymnast. Och jag har nog faktiskt lyckats upparbeta en något större tolerans mot A-MF, nu är det ju mest GB som får mina mentala säkringar att gå när det vankas ridsport på SVT.
Har en häst som letar pinnar i torven och lägger i sin vattenkopp...Nu kom jag plotsligt ihag hur Miss Mandy la ALLT i vattenskalen nar hon var liten. Sina basta leksaker ... Mina basta grytlappar ... Det var bara ren tur att det ar sa lange sedan att horlurar inte alls var sa dyra och kansliga pa den tiden och att de inte alls anvandes i samma utstrackning som numera.
Nej men precis, tror också att VWs energi är så intensiv från start till slut så det snävar in utrymmet ganska lagom för AM. Det blev en imponerande och spännande mångkamp, som det brukar!
Nu är vännens hund borta. Tokpigg på Tisdag, in för problem med analsäckarna igår och hem med en antibiotikakur, blev sämre i morse, diagnos cancer idag och avlivning på kliniken. Så himla läskigt, och sorgligt.
Jag vet att det är flera här på forumet som åkt in för någonting man tror är rutin och fått åka hem med bara halsbandet, det är så skrämmande.Vilken mardröm ❤
Jag tycker det brukar gå från nästan en dag till en annan. Jag firade Kalzies fjortonårsdag med tokagility på golfbanan ( det var ju lock down) men innan femtonårsdagen var hon borta.Jag tanker sa ofta pa just att Princess Diva nu faktiskt ar gammal. Hon ar en rottis pa 10 1/2 ar och jag vantar nastan dagligen pa att se pa henne att hon ar gammal.
Hon beter sig som en valp, hon ar hunden som inte kan ga utan skuttar, hoppar springer och kastar sig overallt ... och skrammer livet ur mig. Samtidigt vill jag inte ha henne pa nagot annat satt, hon har varit sadan sedan jag hamtade henne vid 8 veckor's alder och det ar min Princess, men tank om hon bryter ett ben nasta gang hon kastar sig fram och slirar i kurvorna?
Jag vet att det är flera här på forumet som åkt in för någonting man tror är rutin och fått åka hem med bara halsbandet, det är så skrämmande.
Jag längtar efter frost nu.