Vad gör vi? Del CLXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Laser om socialstyrelsens nya alkoholrekommendationer - hur mycket dricka ar det i en liten starköl? Ar det en 33cl burk som avses?
Ja, de pratade om det på Efter fem för en stund sen. 33 cl.
Det är bara för män som rekommendationerna ändras, de har legat högre än för kvinnor.

@Tranan De sa 2 cl sprit på Efter fem. Eller hörde jag fel ... 🤔
 
Hemma. Trött men glad att jag släpade mig dit. Hämtat ut paket och har nu ett par nya stövletter (tyvärr med låg klack eftersom jag inte fixar höga mer). De passar perfekt men som vanligt är de för stora runt anklarna. Jag har mycket smala anklar tyvärr. Tycker mina fötter ser groteskt stora ut, rent logiskt vet jag är det 36 men jag tycker ändå de ser ut som jätteklossar.
 
Sitter och konstaterar att jag behover antingen sy, sticka, eller kopa nagra nya trojor/koftor ... Natterna borjar bli riktigt kalla nu, vilket ar skont nar man har fonstret oppet i sovrummet pa natten, men ruskigt kyligt pa morgonen nar man gar ut.🥶

Screen Shot 2023-09-12 at 9.08.15 AM.png
 
Försöker få grepp om senaste veckan där alla i familjen varit magsjuka, dottern har haft hög feber och hunden varit inlagd på djursjukhus. Låt säga att det inte varit den bästa veckan i livet 🙃 Nu har dottern precis somnat bredvid mig och jag funderar på att smyga ner och se om jag kan få i mig någonting att äta för första gången idag. Sen blir det nog sova för mig också innan cirkusen fortsätter i morgon.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 077
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 754
Senast: monster1
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 161

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp