Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha tills Megara är hungrig menar duFunderar på om jag inte borde gå och lägga mig. Måste komma ihåg att stänga av alarmet och sova tills jag vaknar.
När jag jobbar äter jag alltid lunch kl 11 (med "mina" barn), så jag ser inget märkligt i det alls...Lunch klockan 11:00, men vem ska bry sig om det? Satt här och grinade, sa åt mig själv att äta något! Skulle kunna vara med i reklamen för Snickers 100 %
Nej, jag äter 11:15 på jobbet också så egentligen nästan normal tid för mig medNär jag jobbar äter jag alltid lunch kl 11 (med "mina" barn), så jag ser inget märkligt i det alls...
Jag brukar baka bullar efter receptet på vetemjölspaketet . Tycker inte att de brukar vara speciellt omständliga. Lite snåla på fyllning ibland, så där brukar jag köra x 1,5 för att det ska bli riktigt bra !Tänkte baka bullar men nu kändes det jättejobbigt för alla recept var så omständliga! Skulle nog dessutom börjat lite tidigare… fortsätter greja här hemma istället och gör lite mat strax. Frågan är om jag ska göra paj eller currygryta?