Vad gör vi? Del CLXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_3838.webp

Fikar.

Jag sov länge i dag, sömntablett gjorde susen och i dag känner jag mig faktiskt lite piggare än på flera dagar! Förutom hundpromenad gånger två har jag hunnit med att prata med min ena son i telefon (en gemensam bekant avled i morse i cancer, närmare honom än mig så han behövde prata av sig, jag tror han var som en son för henne faktiskt), med min syster i telefon och grattat systerdottern på 12 årsdagen, postat paketet till min syster, hämtat ut medicin samt handlat. Förutom lite mat och toapapper blev det godis till både mig och spionhunden. Han var nöjd över att jag höll mitt löfte!

Vad jag däremot INTE har gjort i dag alls är att äta så jag måste göra det nu.

Tänkte baka bullar men nu kändes det jättejobbigt för alla recept var så omständliga! Skulle nog dessutom börjat lite tidigare… fortsätter greja här hemma istället och gör lite mat strax. Frågan är om jag ska göra paj eller currygryta?

Tänkte baka bullar men nu kändes det jättejobbigt för alla recept var så omständliga! Skulle nog dessutom börjat lite tidigare… fortsätter greja här hemma istället och gör lite mat strax. Frågan är om jag ska göra paj eller currygryta?
Jag brukar baka bullar efter receptet på vetemjölspaketet :) . Tycker inte att de brukar vara speciellt omständliga. Lite snåla på fyllning ibland, så där brukar jag köra x 1,5 för att det ska bli riktigt bra :) !

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 461
Senast: tanten
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
81 82 83
Svar
1 653
· Visningar
44 586
Senast: Mia_R
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 085
Hemmet Det blir fler och fler saker som ska laddas/drivas med USB nu för tiden. Försöker hitta någon form av stående digital klocka med flera...
Svar
7
· Visningar
307

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar