Vad gör vi? Del CLXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Handlat från Reko-ring för första gången på länge. Men när de säljer Jämtländskt tunnbröd så går det inte låta bli. :d
Blev grönsakskasse samt ägg dessutom.

Nu får jag vänta 1 månad innan han är på plats igen.
Saknar somrarna uppe i Svanabyn nu

Svanabyn?! O_o Särbon härstammar delvis därifrån och det är där vi jagar älg.

Jag var till Wiks i förrgår :love:
 
Plockat närmare 2 liter vildhallon :d Sonen jobbar med att försöka utrota jättebalsamin på grannens mark som ligger i anslutning till oss, den växer gärna tillsammans med hallon så vi har hjälpts åt, jag plockar hallon och hojtar att jag hittar en planta och han kör med röjsåg och plockar för hand. :) Men det minskar med jättebalsamin åtminstone. :)
 
Köpte ett sånt där gosedjur med tyngd, han väger cirka 2 kg. Barnet tyckte om den. Och han hjälper faktiskt mig här i soffan också. Vi döpte honom till Musse!

Vet inte vad som hände, var som att öppna en jäkla kran nyss 😭 Ligger och tittar på Gentleman Jack på HBO 🥰

IMG_0979.jpeg
 
Spelar inge roll vad jag gör ute så häller någon vatten över mig, har provat : plocka hallon, körsbär, fylla på vatten åt hundarna, klippa gräs, träna valpen i koppel, skura bilmattan , jag hade tänkt ta med Gissa o valpen (snart junior) o gå längs med kanalen, men känns som det kan bli en väldigt lång o blöt promenad.
 
Slösurfar på nätet och slökollar tv. En slö dag helt enkelt.
Vaknade i morse, tog medicin och steg upp, öppnade fönstret och var på toa. Sen såg jag att klockan bara var 4 så jag kröp ner i sängen igen. :sleep:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 719
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
563
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 915
Senast: grodan21
·
Hemmet Hittade idag flera tvestjärtar i min bil :yuck: Troligen kommer de från att jag missat att en filt i hundburen var fuktig och där fick...
Svar
3
· Visningar
292
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp