Sköna maj, välkommen!VAD F-N, DET SNÖAR!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sköna maj, välkommen!VAD F-N, DET SNÖAR!
VAD F-N, DET SNÖAR!
Så glad över art jag inte äger en häst längre, behöver inte bekymra mig det minsta över hö och bete om sommaren blir så illa igen. Slippa all den oron är inte helt fel!Det ska tydligen bli en 2018 sommar, så passa på och njut av snön så länge den varar
Samma här! Så jäkla skönt.Så glad över art jag inte äger en häst längre, behöver inte bekymra mig det minsta över hö och bete om sommaren blir så illa igen. Slippa all den oron är inte helt fel!
Vi kan njuta på stranden av solen och värmen istället!Samma här! Så jäkla skönt.
Hoppas verkligen INTE på det men då är iaf förutsättningarna bättre i år i och med att maj iaf här ser ut att bli kallare än de senaste åren.Det ska tydligen bli en 2018 sommar, så passa på och njut av snön så länge den varar
Jag har dålig koll på årtal, men gissar på det betyder varm sommar?Det ska tydligen bli en 2018 sommar, så passa på och njut av snön så länge den varar
Tyvärr inte för min del, men jag kan njuta av att lägga tid och pengar på mitt hus iställetVi kan njuta på stranden av solen och värmen istället!
Det är inte helt fel heller!Tyvärr inte för min del, men jag kan njuta av att lägga tid och pengar på mitt hus istället
Om man bortser från torka och förhöjd brandrisk, så blir det alltså en helt ljuvlig sommarDet ska tydligen bli en 2018 sommar, så passa på och njut av snön så länge den varar
2018 var sommaren jag var hästlös. Är glad att vi har kvar väldigt mycket mat kvar från förra året och stallägaren tar mat på egen mark!Så glad över art jag inte äger en häst längre, behöver inte bekymra mig det minsta över hö och bete om sommaren blir så illa igen. Slippa all den oron är inte helt fel!
Kanske du kan göra smoothie på juice/proviva och mixa i rejält med nötsmör eller tahini samt någon olja (för ännu mer energi)? Om du använder olja också tycker jag det blir bäst att först mixa nötsmöret och oljan och sedan resten. Då skär det sig inte. Eller mixa i lite bönor på tetra om du vill ha mer protein. Minimal arbetsinsats och energitätt.Konstaterar att så länge jag äter sådant som är snällt mot halsen så mår jag ganska bra, men äter jag sådant halsen inte gillar så mår jag istället jättedåligt. Grönsaker och juice fungerar. Yoghurt fungerar inte. Tyvärr. För det är min standardfrukost. Knäckebröd gick.. hyfsat. Choklad fungerar inte heller, inte alls. Ska se om jag kan få hjälp att handla lite senare idag. Måste bara fundera på vad jag ska få i mig. Vill ha så mycket energi och näring som möjligt på så snällt sätt det bara går, och typ... veganskt. Det blir ju lätt.
Det lät inte allt för tokigt! Ska se om jag kan få ihop något sådant!Kanske du kan göra smoothie på juice/proviva och mixa i rejält med nötsmör eller tahini samt någon olja (för ännu mer energi)? Om du använder olja också tycker jag det blir bäst att först mixa nötsmöret och oljan och sedan resten. Då skär det sig inte. Eller mixa i lite bönor på tetra om du vill ha mer protein. Minimal arbetsinsats och energitätt.
Krya!