athena_arabians
Trådstartare
Väntar på kriget i stallet ska eskalera. Tar fram popcorn under tiden.
Låter spännande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väntar på kriget i stallet ska eskalera. Tar fram popcorn under tiden.
kolla bara att det inte är en cromebook! vissa säljare verkar inte se skilnadenHar varit till Elgiganten och kollat på laptops. Hittade en jag gillade. Självklart dyr. Men, då bestämde jag mig för att vara smart, fundera på vad det var som jag gillade med den och sedan kolla upp allt mer ordentligt hemma. Nu har jag hittat en annan laptop vars viktigaste komponenter verkar vara desamma som den jag såg i butiken, men den här kostar 3300kr mindre Så, nu ska jag kolla med min partner om han också tror på den, tror han det så kanske jag ska köpa den trots allt.
Nejdå, det är det absolut inte! Läste på lite och konstaterade att det inte verkade vara något för mig. Det här är en med Windows 11. 8gb RAM, 512gb SSD och en IPS-skärm så förhoppningsvis är bildkvaliteten bra också (vilket är viktigt för mig). Gör inget jättekrävande på datorn, men vill kunna jobba smidigt från den och kunna spela enklare spel utan att datorn dör av överhettning.kolla bara att det inte är en cromebook! vissa säljare verkar inte se skilnaden
Den låter braNejdå, det är det absolut inte! Läste på lite och konstaterade att det inte verkade vara något för mig. Det här är en med Windows 11. 8gb RAM, 512gb SSD och en IPS-skärm så förhoppningsvis är bildkvaliteten bra också (vilket är viktigt för mig). Gör inget jättekrävande på datorn, men vill kunna jobba smidigt från den och kunna spela enklare spel utan att datorn dör av överhettning.
Säljaren som hjälpte oss var bra och tydlig med vilket som var vanlig laptop och cromebookkolla bara att det inte är en cromebook! vissa säljare verkar inte se skilnaden
På fjernsyn.. Fjernsyn är ju TV.Danska wienerbröd för mig alltid att tänka på Skumberg i Solstollarna...
Sitter och väntar på min första leverans av Smakbox med kyl- och frystillägg. Det är första gången det gått att göra det tillvalet här så det ska bli spännande
Jadu... kompisen betalar en del.
Men städar gör ingen...
Orkar inte tjata. Mår inte tillräckligt bra för det just nu
Vad tyckte du?
Jag var förra boxen väldigt nöjd men denna var det för mycket vegetariskt.
inte bara att säga byebyeDu ska inte tjata. I det här läget räcker informationen att om inte städning och betalning görs så är det byebye.
inte bara att säga byebye
kompaien söker annat jobb så där löser det sig nog
inte bara att säga byebye
kompaien söker annat jobb så där löser det sig nog