Vilken härlig kväll hörni!! Bjöd på ryttarkakor och glassmuffins I stallet idag för att fira pållan som fyller 11 år och födelsedagsbarnet själv fick kalasa på några äpplen . Sen blev det pay and jump på hemmaplan på ridbanan som hade torkat upp; underbar vårkväll med perfekt väder och så kul när man är ett gäng . Finaste hästen fick ha rosa panband och ES-schabraket i lavendel för att matcha "flower-power-hoppet" kom ju kompisen men klantiga matte glömde ju benskydden . Min häst hoppade den angivna banan fint och felfritt . Så roligt att hoppa och härligt när hon gick fint i form när vi travade av .
Hade egentligen inte tänkt köpa hem pizza till middag på vägen hem men fick bli en att dela på; smidigast så när klockan ju var dags att se Masked Singer Sverige och asså "Mio min Mio", nostalgi! .
Hade egentligen inte tänkt köpa hem pizza till middag på vägen hem men fick bli en att dela på; smidigast så när klockan ju var dags att se Masked Singer Sverige och asså "Mio min Mio", nostalgi! .