Vad gör vi? Del CLXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma och är så trött, men blev en bra arbetsvecka. Har ältat det som kom upp på mötet igår men kommit fram till att jag visst kan fortsätta som vi gjort, så det känns skönt.

Får se vad jag hittar på för mig själv den här långhelgen… lite hästpyssel ska väl hinnas med i alla fall 🤗
 
IMG20230428154843.jpg

Passade på att sätta mig på altanen med ett glas vin precis när det var mulet och kallt 😅
 
Sitter på ett tåg till Cambridge. Har åkt i snart fyra timmar så det börjar kännas lite drygt, men jag har både jobb, poddar, bok och korsord att roa mig med. Och godis! Hoppas att helgen blir fin och att det känns värt 14 timmars tågåkande på 48 timmar :D Ska på möhippa för en kompis och är egentligen lite nervös eftersom jag inte känner någon annan och då denna kompis och jag glidit ifrån varandra lite de senaste åren allteftersom våra livsstilar förändrats. Det är samma kompis som ska gifta sig på ett femstjärnigt hotell på Sicilien där billigaste rummet kostar 10 000 spänn natten (:wtf:) och jag kommer att vara lite "kusinen från landet" på många sätt, om vi säger så. Men men, det blir nog bra det här! :)
 
Vart ledig idag och inte fått något gjort men behövs såna dagar också. Imorgon ska jag ta itu med hemmet igen. Funderar på att beställa hem nån mat så jag inte behöver gå utanför dörren :d
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
81 116
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 447
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
980
Senast: Nepenthe
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 835
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp