Vad gör vi? Del CLXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Satt på gräsmattan i eftermiddags och putsade mina träns. Trodde att jag hade typ 2 träns kvar men det var visst 7 st :bag::laugh: Nu är det i alla fall ordnat och jag har rensat och packat iordning det som ska användas. Efter putsstunden tog vi en promenad med hunden och nu hänger jag på altanen med ett glas cider och en jatt i knäet medan sambon lagar enchiladas!:d
 
Värmer mat. En quornpytt som legat länge i frysen så det var rätt mycket is. Fick banka den mot väggen för att få den i bitar så den skulle rymmas i skålen.
 
Varför litar jag inte på mig själv? Jag är 100% att det är på söndag jag ska släppa ut hästarna. Men ändå ligger jag här och är rädd för att det var imorgon jag skulle gjort det :confused: ska börja ta kort på kalendern i stallet :banghead:

Vi brukade alltid fota av schemat och lägga i stallets fb-grupp, just för att slippa noja när man blev osäker.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
81 117
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 447
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
981
Senast: Nepenthe
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 835
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp